Positiv?

Littlebabyboo

Andre møte med forumet
Hei. tok en strimmeltest i dag tidlig ( Normal sine) der kan man se en kjeeeempe svak strek. Denne kom først 15 min etter den ble tatt

kjøpte derfor en test til som da viste negativ, men jeg klarte ikke å vente. Så testet meg kvelden ( samme dag)

er det likevel mulig at jeg er gravid?
Eller er det helt usannsynlig?
Tror kanskje jeg hadde en festeblødning med varighet på 2 dager, 1 uke før forventet mens.
Blødde kraftig og 2 dager, for å si gi seg?
Dette er 1 uke siden i dag. Er det for tidlig? Eller kan det ha vært mens? Blir så usikker og utolmodig på hele greia her

Vedlegg

• FF6D1830-C18F-414A-973F-82BFA43CAA71.jpeg
    FF6D1830-C18F-414A-973F-82BFA43CAA71.jpeg
    163,7 KB · Visninger: 119
  • 08CB78ED-8631-4B86-AC1E-DBB20D17198F.jpeg
    08CB78ED-8631-4B86-AC1E-DBB20D17198F.jpeg
    142,9 KB · Visninger: 121
Hei.
Vil anbefale at du lager et nytt innlegg inne på Vi som prøver istedet, da de er eksperter på å analysere prøver og kan råde deg til hva du bør gjøre:happy:

Hei. tok en strimmeltest i dag tidlig ( Normal sine) der kan man se en kjeeeempe svak strek. Denne kom først 15 min etter den ble tatt

kjøpte derfor en test til som da viste negativ, men jeg klarte ikke å vente. Så testet meg kvelden ( samme dag)

er det likevel mulig at jeg er gravid?
Eller er det helt usannsynlig?
Tror kanskje jeg hadde en festeblødning med varighet på 2 dager, 1 uke før forventet mens.
Blødde kraftig og 2 dager, for å si gi seg?
Dette er 1 uke siden i dag. Er det for tidlig? Eller kan det ha vært mens? Blir så usikker og utolmodig på hele greia her

Testsvaret er ugyldig etter så lang tid. Den skal gjerne leses av innen fem minutter.

En festeblødning, er kun en liten blødning. Mer som spotting, og gjerne bare et par dråper.

Har du fått tatt en ny test?

Back
Topp