Positiv?

LillyMom

Gift med forumet
*MIA*
Vi som prøver :)
Oktoberlykke 2019
Hei dere! Jeg kommer kanskje hit.... ☺️ Tror dere denne er positiv..? Mannen syns jeg er gal, men det er da et kryss der Satser på at det blir tydeligere
 

Vedlegg

  • AF959FB3-0958-4265-8F99-4B98FF79C814.jpeg
    AF959FB3-0958-4265-8F99-4B98FF79C814.jpeg
    524,4 KB · Visninger: 193
Ser litt ut som typisk skyggestrek som de testene er kjent for. Har du en annen test?
 
Ser litt ut som typisk skyggestrek som de testene er kjent for. Har du en annen test?
Nei har en til av denne kjøpte den fordi den var dyrest, tenkte det var best får ta på nytt om et par dager streken er litt tydeligere enn jeg fikk med på bildet, men den må jo bli tydeligere evt.
 
Hvisker eit gratulerer :)
Hadde slike streker og positiv digital eit par dagar seinare forrige gong eg var gravid.
Min erfaring med skyggestreker er at dei er nærmast umuleg å fange på bilete!
Oppdater korleis det går då ;)
 
Den der er selvfølgelig positiv. Den er blå, ikke grå som skyggestrek er. når er ikm?
Å, håper det jeg og den er tydelig blå. Jeg vet ikke når ikm er, jeg trodde det var for en uke siden og da blødde jeg litt på kvelden, men så kom det aldri mer. Testet negativt da, men så kom jeg på at jeg hadde voldsom influensa under el, så legen trodde den ble forskjøvet. Så da tenkte jeg brått at den lille blødningen brått var festeblødning og testet igjen i dag heldigvis hadde vi sex etter at vi trodde el var :)
 
Innom og sniker litt! Jag jar en tre-åring vid sidan av mig som begynnte med en sån strek! gratulerer!
 
Hvisker eit gratulerer :)
Hadde slike streker og positiv digital eit par dagar seinare forrige gong eg var gravid.
Min erfaring med skyggestreker er at dei er nærmast umuleg å fange på bilete!
Oppdater korleis det går då ;)
Ja, det skal jeg gjøre :) blir nok å kjøpe en digital, tihi.
 
Eg fikk desse 2, 9dpo, og digital 1-2 uker 11 dpo.
Den Clearblue er den med bare 1 strek, ikke kryss.

Er 13 dpo nå.

Så for min del så sier jeg gratulerer uten og hviske, å håper den knipe seg fastxsmile4
 

Vedlegg

  • 20190116_155631.jpg
    20190116_155631.jpg
    675,7 KB · Visninger: 97
  • 20190117_163354.jpg
    20190117_163354.jpg
    564,4 KB · Visninger: 90
Last edited:
Eg fikk desse 2, 9dpo, og digital 1-2 uker 11 dpo.
Den Clearblue er den med bare 1 strek, ikke kryss.

Er 13 dpo nå.

Så for min del så sier jeg gratulerer uten og hviske, å håper den knipe seg fastxsmile4
Oj, så spennende! Er du oktober du og da? :)
 
Definitiv positiv i dag :love017:love017 og mannen ble glad! Håper den vokser seg stor og fin :Heartbigred Termin 1 oktober.
 

Vedlegg

  • 0F3D5AF3-CF1B-4523-B1B2-128A532A206C.jpeg
    0F3D5AF3-CF1B-4523-B1B2-128A532A206C.jpeg
    803,7 KB · Visninger: 116
Takk :happy: Man kan jo bli helt sprø av seg selv, hehe. Skal ta en ny test i morgen og se. Hva skulle man gjort uten forum med slike spørsmål ;)
Hehe, har blitt testomaniac selv, i morgen er det 6 dager til IKM - da prøver jeg å teste for tredje gang Har følelsen av at jeg er gravid men testene er foreløpig blendahvite
 
Gratulerer og velkommen inn! Gleder meg til å se mer til deg :)
 
Hehe, har blitt testomaniac selv, i morgen er det 6 dager til IKM - da prøver jeg å teste for tredje gang Har følelsen av at jeg er gravid men testene er foreløpig blendahvite
Hihi, det er jo veldig tidlig så testene kan jo være hvite noen dager til uten at det betyr noe :happy: krysser fingre for deg!
 
Back
Topp