positiv tråd

*Bianco*

Forumet er livet
si noe positivt om brukeren over deg[:D]

Tanine: har en morsom avatar.[;)]

Linda29 - super snuppe med en nydelig sønn. som jeg gleder meg til å møte [;)]

LinnSB: du er jo bare så snill og herlig snuppa [:)] Du har en utrolig herlig hjerteknuser som smelter mitt hjerte hver gang jeg ser på bildet. Og gleder meg masse til jeg en dag får møte deg. Tror det blir kjempe gøy [:)] Og Sebastian ler og sier hei til Syver hver gang han ser bildet [8D]

ORIGINAL: truseprinsesse

Linda29 har en herlig gutt, men personlig en merkelig humor. Hehe..
What? [&:] hmmmm...

truseprinsesse: tja, kult nick [:)]

truseprinsesse - vet ikke så mye om deg, men du er sikkert flink til å løpe [;)]

ORIGINAL: truseprinsesse

LinnSB, syns du har vært kjempeflink til å kutte bildet på avataren din. Må ha tatt lang tid. Og pojken er kjempesøt også da.

hehe [:D] er ikke så flink til sånt jeg, men Sanka er kjempe flink (hun som har hjulpet meg) [;)]

LinnSB: Er ei superflott og pen dame. Kjenner deg ikke irl.

Så har hun en fortryllende nyyyyyyyyyyydelig sjarmør

kjempenydelig sønn[:D]

ORIGINAL: *JCee*Sarah`sMom

3stars
Virker som hun er flink til å gi råd, hun er ny bruker så vet ingenting om henne.

for en flott signatur!

[:)]Someone er ei kjempekoselig jente ,med ei nydelig datter!

~nigthwhish~ kjempepen avatar, du er pen (om det er deg) het du @ngel før[8|][:D]

ORIGINAL: ....Tammis....

Tove Mora har en hypnotiserende fin avatar med to søte gutter i!

Hihi.. tajkk[:D][:D]

Rosinbolla: tenker på boller når jeg ser nicke ditt[:D][:D] ellers har du herlig guttetass[;)]

*Meeya*: du virker som ei kjempe koselig jente..[:D] åsså har du en utrolig fiiiin signatur[:D]

Trine*Andrea: skammer meg at jeg ikke husker deg helt, gammelt meddlem tydeligvis[:D] men om jeg mins rett har du skjønn datter hvertfall med fint navn. Og du må jo bare være grei du også siden du heter det samme som søstra mi[:D][:D][:D]

Tusen takk for fine ord av dee andre[:D]

Hormonella Olsen - Liker postene dine, du skriver ofte mye bra ;)

Back
Topp