Positiv tråd

Cesk88

Forumet er livet
Sensommerbarna 2016
Lagde en slik inne på et annet forum også :) tanken er at det er mange som allerede synes ting er tungt og enda fler som kommer til å synes det etterhvert. Da fint med en tråd om positive ting og hvor vi kan heie litt på hverandre :)

I dag synes jeg det var kjekt å få se lillesøster igjen, og at alt var bra med hjertet hennes :)

I går var vi hos jordmor for 1 gang☺en fantastisk herlig dame☺sånn litt herlig vimsete. Veldig opptatt av meg og barnet ☺ baby hadde super hjertelyd❤var deilig å få høre igjen☺148 slag i minuttet ❤❤

I går var vi hos jordmor for 1 gang☺en fantastisk herlig dame☺sånn litt herlig vimsete. Veldig opptatt av meg og barnet ☺ baby hadde super hjertelyd❤var deilig å få høre igjen☺148 slag i minuttet ❤❤
Herlig :)

Vært en herlig dag :) kurs gikk fint, lekser med ungene gikk som en lek og nå har svigermor tatt ungene en stund så meg og mannen får litt ro :)

Hvordan har dere hatt det i dag da?? :)

Positive ting i dag må være at jobben går veldig bra :-) Jeg føler meg i form når jeg er der (halve dager). Deilig mestringsfølelse :-) Svever selvfølgelig fortsatt litt på oul fra i går. Er alltid veldig kos å se lillegutt ;)

Positive ting i dag må være at jobben går veldig bra :-) Jeg føler meg i form når jeg er der (halve dager). Deilig mestringsfølelse :-) Svever selvfølgelig fortsatt litt på oul fra i går. Er alltid veldig kos å se lillegutt ;)
Ingenting et som følelsen av mestring :)
Og følelsen av å se de små i magen :)

Positivt i dag er at jeg har fått trimmet masse og formen føles meget bra.. Gleder meg til jobb i morgen:-)

Har vært hos jordmor idag og alt er fint ❤️ fikk høre hjertelyden: 140slag/min! For en fantastisk deilig lyd!
Ha en fin dag alle sammen!

Positivt er date med mannen min, og han foreslo en tur innom baby-butikken først :-)

Fikk høre hjertelyden for første gang da jeg var til jordmor på onsdag :) ble plutselig mer virkelig da! Er 18 uker på vei og neste uke blir det ul for første gang. Spennende ting på gang :)

Positivt er date med mannen min, og han foreslo en tur innom baby-butikken først :-)

Aaah deilig shopping :-) Jeg fant masse fint babytøy, og mannen var veldig med på alt. Og dro gladelig kortet ;) Deretter middag på fridays. For en hyggetur! Det er første ordentlige klesshopping vi har gjort til baby. Ville liksom vente til vi var et stykke på vei.

I dag har jeg vært på min første svømmetime for gravide☺fy søren så deilig det var. Hard trening gjorde til at jeg hadde en del kynnere under treningen. Så neste gang må jeg ta det litt med ro.☺følte meg som en 90 åring når jeg gikk opp av bassenget ☺☺

50 minutter tur med dogsa! Herlig! Prøver å gå minimum 45 min med de alene hver dag. Så alt ikke blir mannen sin oppgave. Selv om bekkenet nå er veeeldig vondt.. Er det så verdt følelsen etter fysisk aktivitet!! :) så har vi det påskeværet også :D

18 uker i dag og har vært på oul!:D Kjempeartig å se en aktiv liten jente! Kommende storesøster er storfornøyd med at det blir en lillesøster^^, Nå blir det enda mer rosa dominans her, noe den svartkledde metal-pappen blir veeeeeeldig fornøyd med. Hihihihi.

Back
Topp