Positiv tidlig test? 10 dpo

Positiv eller negativ?

• Positiv

Votes: 41 95,3%
  • Negativ

Votes: 2 4,7%

• Antall som har svart
    43

Bedre

Flørter med forumet
Jeg ser en strek og håper dere også gjør det! Den ser positivt ut eller er det bare meg? Hva tenker dere?

Vedlegg

• PXL_20240917_060103872.jpg
    PXL_20240917_060103872.jpg
    1,5 MB · Visninger: 199
Hei,

Takk som spør! Testen blir mørkere og fikk nettopp positiv på Clearblue digital, men er litt stresset for jeg har blødd endel brunt, nesten svart, og er veldig stresset for om dette er vanlig.

Har andre erfaringer med dette?

Vedlegg

• PXL_20240918_144936529.MP.jpg
    PXL_20240918_144936529.MP.jpg
    6,1 MB · Visninger: 71
Har hatt samme strek på bp sine og endt i kjemisk eller skugge .

Ok.. min har blitt sterkere og sterkere. Ble din også det noen dager etter? Jeg er 12 dpo nå
Nei, da jeg fikk kjemisk , ble den aldri strekere . Så på IKM var den litt sterkere enn din, men ikke mye . CB viste 1-2 . Også kom blødning tre fire dager etter . Som vanlig mens og testen var da svakere .

Hei,

Takk som spør! Testen blir mørkere og fikk nettopp positiv på Clearblue digital, men er litt stresset for jeg har blødd endel brunt, nesten svart, og er veldig stresset for om dette er vanlig.

Brunt blod er jo gammelt blod så det trenger ikke bety så mye, men hvis det går over til friskt blod ville jeg vært redd for kjemisk dessverre

Hei,

Jeg hadde litt mindre, men hadde litt rødt og brunt blod 9 DPO. Samme dag som positiv test. Er 12+0 nå. Men har også opplevd det og det har endt i kjemisk. Så er umulig å vite dessverre. Anbefaler å fortsette å teste og se hvordan hCG øker, det kan gi en indikasjon på hvilken vei det går ☺️

Jeg hadde litt mindre, men hadde litt rødt og brunt blod 9 DPO. Samme dag som positiv test. Er 12+0 nå. Men har også opplevd det og det har endt i kjemisk. Så er umulig å vite dessverre. Anbefaler å fortsette å teste og se hvordan hCG øker, det kan gi en indikasjon på hvilken vei det går ☺️
Tusen takk for svar og gratulerer!

Slik har min stigning vært over ca. 60 timer. Begynte å blø mørkt for ca 48 timer siden. I dag var det lite, bare litt brunt spotting på papiret.

Hva er deres inntrykk? Ser stigningen ut som man kunne forvente?

Vedlegg

• PXL_20240918_160020601.MP~2.jpg
    PXL_20240918_160020601.MP~2.jpg
    1,4 MB · Visninger: 71

Slik har min stigning vært over ca. 60 timer. Begynte å blø mørkt for ca 48 timer siden. I dag var det lite, bare litt brunt spotting på papiret.

Det er umulig å si sikkert, spesielt så tidlig som 12-13 dpo. Krysser fingrene for deg :Heartred

Veldig vanskelig å si, kan gå begge veier. Ville tatt hcg blodprøve :)

Enig med Maja82, ta heller blodprøve. Strimler er en dårlig indikasjon på stigning, plutselig har man fått en dårlig batch og så skaper det unødvendig bekymring. Masse lykke til :happy:

Back
Topp