Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser tydelig strek herJeg ser en strek og håper dere også gjør det! Den ser positivt ut eller er det bare meg? Hva tenker dere?
Ok.. min har blitt sterkere og sterkere. Ble din også det noen dager etter? Jeg er 12 dpo nåHar hatt samme strek på bp sine og endt i kjemisk eller skugge .
Nei, da jeg fikk kjemisk , ble den aldri strekere . Så på IKM var den litt sterkere enn din, men ikke mye . CB viste 1-2 . Også kom blødning tre fire dager etter . Som vanlig mens og testen var da svakere .Ok.. min har blitt sterkere og sterkere. Ble din også det noen dager etter? Jeg er 12 dpo nå
Hei,
Takk som spør! Testen blir mørkere og fikk nettopp positiv på Clearblue digital, men er litt stresset for jeg har blødd endel brunt, nesten svart, og er veldig stresset for om dette er vanlig.
Har andre erfaringer med dette?
Jeg hadde litt mindre, men hadde litt rødt og brunt blod 9 DPO. Samme dag som positiv test. Er 12+0 nå. Men har også opplevd det og det har endt i kjemisk. Så er umulig å vite dessverre. Anbefaler å fortsette å teste og se hvordan hCG øker, det kan gi en indikasjon på hvilken vei det gårHei,
Takk som spør! Testen blir mørkere og fikk nettopp positiv på Clearblue digital, men er litt stresset for jeg har blødd endel brunt, nesten svart, og er veldig stresset for om dette er vanlig.
Har andre erfaringer med dette?
Tusen takk for svar og gratulerer!Jeg hadde litt mindre, men hadde litt rødt og brunt blod 9 DPO. Samme dag som positiv test. Er 12+0 nå. Men har også opplevd det og det har endt i kjemisk. Så er umulig å vite dessverre. Anbefaler å fortsette å teste og se hvordan hCG øker, det kan gi en indikasjon på hvilken vei det går
Det er umulig å si sikkert, spesielt så tidlig som 12-13 dpo. Krysser fingrene for degTusen takk for svar og gratulerer!
Slik har min stigning vært over ca. 60 timer. Begynte å blø mørkt for ca 48 timer siden. I dag var det lite, bare litt brunt spotting på papiret.
Hva er deres inntrykk? Ser stigningen ut som man kunne forvente?
Tusen takk for svar og gratulerer!
Slik har min stigning vært over ca. 60 timer. Begynte å blø mørkt for ca 48 timer siden. I dag var det lite, bare litt brunt spotting på papiret.
Hva er deres inntrykk? Ser stigningen ut som man kunne forvente?