Positiv tidlig strimmeltest.. negatid digital

Meg88

Elsker forumet
Oktobergull 2022
Mye mas fra meg her nå, men blir litt sprø :p Har fått en positiv strimmel test (litt svak da), men man ser den godt. Dro å kjøpte en digital nå, den står det ikke gravid. Hvem skal jeg stole på? Kan det være fortidlig med digital?

Vedlegg

• 7B72B2A1-9536-448E-8AEF-EFB520DF8E65.jpeg
    7B72B2A1-9536-448E-8AEF-EFB520DF8E65.jpeg
    32,6 KB · Visninger: 534
  • D827232C-C900-44BE-877A-1FC98073A13D.jpeg
    D827232C-C900-44BE-877A-1FC98073A13D.jpeg
    16,8 KB · Visninger: 595
Jeg tok en digital når jeg hadde utslag på tidligtest (9/10 dpo) og fikk resultatet ikke gravid, 12 dpo fikk jeg derimot positiv 1-2 på digital. Så jeg tror du bare skal prøve å ta en ny digital om noen dager :) Den testen har jo en solid strek som man ikke trenger å myse på for å se, så jeg er ganske sikker på at du er gravid altså. Hva med å prøve en CB early? :)

Jeg tok en digital når jeg hadde utslag på tidligtest (9/10 dpo) og fikk resultatet ikke gravid, 12 dpo fikk jeg derimot positiv 1-2 på digital. Så jeg tror du bare skal prøve å ta en ny digital om noen dager :) Den testen har jo en solid strek som man ikke trenger å myse på for å se, så jeg er ganske sikker på at du er gravid altså. Hva med å prøve en CB early? :)
Ja jeg syns det er rart hvis den strimmeltesten er «så» positiv uten å være det. Har en digital til og en vanlig clearblue. Får ta den vanlig clearblue imorgen tidlig, og digital om noen dager :p

Jeg syns streken er veldig sterk allerede jeg altså. Så dette blir veldig spennende :D Tror som sagt du er gravid :)

Her kan du se mine tester fra 10 dpo til 2 dager etter IKM :) Fikk en negativ digital 10 dpo og positiv som du ser CD 28 (12 dpo)

39D70D90-2DAB-4D44-9F44-641EBEE95679.jpeg

Ønsker deg lykke til, er i samme situasjon som deg nå, og kan teste med digital i morgen. Da burde den slå ut.

Her kan du se mine tester fra 10 dpo til 2 dager etter IKM :) Fikk en negativ digital 10 dpo og positiv som du ser CD 28 (12 dpo)

Vis vedlegget 338880
Ja se der ja :) de strimmeltestene er jo like positive som det min er. Og den tok jeg ikke på morgenurin heller. Alle de andre gangene jeg har testet med strimmel og ikke vært gravid har det ikke vært antydning til strek.. så har et lite håp her :D

Jeg ville stolt på strimmelen siden den er så tydelig. Jeg fikk ikke gravid første gang jeg sjekket med digital sist (11 dpo). Tok ikke ny før 16 dpo og fikk da gravid 2-3

Jeg har ikke turt å ta digital enda fordi jeg frykter den ikke slår ut (både fordi de er syyykt dyre, men også fordi jeg stresser litt med hCG og frykter det ikke skal stige). Er 11 dpo. Din strek ser litt mer definert ut enn min også :) Hvor mange dpo er du?

Jeg har ikke turt å ta digital enda fordi jeg frykter den ikke slår ut (både fordi de er syyykt dyre, men også fordi jeg stresser litt med hCG og frykter det ikke skal stige). Er 11 dpo. Din strek ser litt mer definert ut enn min også :) Hvor mange dpo er du?
Litt usikker på hvor mange dpo jeg er egentlig, syklusen min varierer en del. Alt fra 4 til 10 dpo ca :) du har fått positiv strimmeltest? :)

Jeg fikk negativ digital på 10dpo, med like tydelig strek. Dagen etter fikk jeg gravid 1-2.. tror det har mye med konsentrasjonen i urinen og gjøre! Så hvis du tester f.eks på lørdag, så tror jeg det nesten er garantert at den slår ut! Den streken er veldig tydelig :happy:

Mye mas fra meg her nå, men blir litt sprø :p Har fått en positiv strimmel test (litt svak da), men man ser den godt. Dro å kjøpte en digital nå, den står det ikke gravid. Hvem skal jeg stole på? Kan det være fortidlig med digital?
Strimmel er jo tydelig positiv. Sikkert forskjellig sensitivitet på testene og at urinen kanskje var utvannet på digital.

Litt usikker på hvor mange dpo jeg er egentlig, syklusen min varierer en del. Alt fra 4 til 10 dpo ca :) du har fått positiv strimmeltest? :)
Ja, så vi har nok ganske lik termindato til slutt om det går bra med begge :love017 Gleder meg til å se positiv digital fra deg!

Det er ekstremt skjelden med falsk positiv test pga hcg skal slå ut strekken, falsk negativ kommer ofte om du tester for tidlig og med for utvannet urin.

Back
Topp