Mye mas fra meg her nå, men blir litt sprø
Har fått en positiv strimmel test (litt svak da), men man ser den godt. Dro å kjøpte en digital nå, den står det ikke gravid. Hvem skal jeg stole på? Kan det være fortidlig med digital?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja jeg syns det er rart hvis den strimmeltesten er «så» positiv uten å være det. Har en digital til og en vanlig clearblue. Får ta den vanlig clearblue imorgen tidlig, og digital om noen dagerJeg tok en digital når jeg hadde utslag på tidligtest (9/10 dpo) og fikk resultatet ikke gravid, 12 dpo fikk jeg derimot positiv 1-2 på digital. Så jeg tror du bare skal prøve å ta en ny digital om noen dagerDen testen har jo en solid strek som man ikke trenger å myse på for å se, så jeg er ganske sikker på at du er gravid altså. Hva med å prøve en CB early?
![]()
Ja er veldig spentJeg syns streken er veldig sterk allerede jeg altså. Så dette blir veldig spennendeTror som sagt du er gravid
![]()
Ja se der jaHer kan du se mine tester fra 10 dpo til 2 dager etter IKMFikk en negativ digital 10 dpo og positiv som du ser CD 28 (12 dpo)
Vis vedlegget 338880
Takk, og Lykke til, til deg ogsåØnsker deg lykke til, er i samme situasjon som deg nå, og kan teste med digital i morgen. Da burde den slå ut.
Får håpe det, og satse på at den digitale slår ut om et par dagerJeg ville stolt på strimmelen siden den er så tydelig. Jeg fikk ikke gravid første gang jeg sjekket med digital sist (11 dpo). Tok ikke ny før 16 dpo og fikk da gravid 2-3

Litt usikker på hvor mange dpo jeg er egentlig, syklusen min varierer en del. Alt fra 4 til 10 dpo caJeg har ikke turt å ta digital enda fordi jeg frykter den ikke slår ut (både fordi de er syyykt dyre, men også fordi jeg stresser litt med hCG og frykter det ikke skal stige). Er 11 dpo. Din strek ser litt mer definert ut enn min ogsåHvor mange dpo er du?

Strimmel er jo tydelig positiv. Sikkert forskjellig sensitivitet på testene og at urinen kanskje var utvannet på digital.Mye mas fra meg her nå, men blir litt sprøHar fått en positiv strimmel test (litt svak da), men man ser den godt. Dro å kjøpte en digital nå, den står det ikke gravid. Hvem skal jeg stole på? Kan det være fortidlig med digital?
Ja, så vi har nok ganske lik termindato til slutt om det går bra med beggeLitt usikker på hvor mange dpo jeg er egentlig, syklusen min varierer en del. Alt fra 4 til 10 dpo cadu har fått positiv strimmeltest?
![]()
Gleder meg til å se positiv digital fra deg!Å, så gøyJa, så vi har nok ganske lik termindato til slutt om det går bra med beggeGleder meg til å se positiv digital fra deg!