Positiv test...

Lykke.

Forelsket i forumet
Testet positivt i går, og i dag. Måtte ta to tester, og enda vet jeg ikke om jeg våger å tro på at det stemmer![8|] Er det noen som har opplevd falske resultater?

vist du har 2 som er positive så er da nok rett.

gratulera så masse.[:)] lykketil[:)]

Gratulere med graviditeten å velkommen hit[:)] Har aldri hørt om noen som har testet positivt å ikke vært gravid. En strek er en strek, så du er nok gravid...

GRATULERER

Det er som de sier, en strek er en strek, og du har to positive[:)] Kan jo ikke bli bedre enn det!
Gratulerer så mye med den lille spiren i magen. Kos deg og nyt svangerskapet[:D]

ORIGINAL: ^Elle^

Gratulere med graviditeten å velkommen hit[:)] Har aldri hørt om noen som har testet positivt å ikke vært gravid. En strek er en strek, så du er nok gravid...

Takk alle sammen. Har bare litt vanskelig for å tro at det er sant [:)] Ringte legen i dag, og damen på kontoret mente også jeg kunne stole på testresultatet. Fikk legetime om en mnd, så da får jeg sjekket opp i litt ting og tang. Mener jeg skal høre til her inne, en desemberbaby blir det nok her i huset.

gratulere så masse! testene er nok riktige[:D]

Gratulerer så mye [:)][:)] Med positiv test er du gravid ja! Lykke til og velkommen til desember 2010! [:D][:D][:D]

ORIGINAL: Thea80.

Testet positivt i går, og i dag. Måtte ta to tester, og enda vet jeg ikke om jeg våger å tro på at det stemmer![8|] Er det noen som har opplevd falske resultater?

Gratulerer masse masse med spiren..
håper den klorer seg fast og blir der:P
Ha en kjempe Kveld:)

Back
Topp