POSITIV TEST!!!

tuppen

Blir kjent med forumet
Jeg tok en graviditetstest idag tidlig. Den ble positiv!!! Jeg er jo kjempeglad for det, men jeg blør jo!!! Da er det vel store sjanser for at jeg mister.[&o][&o][&o]
Her er historien min:
Mannen min og jeg har prøvd få barn siden juli-04
Tante Rød kom 25. august -05
Tante Rød kom igjen 29 september. Jeg tok en test fordi jeg følte det var noe som ikke stemte. Da kunne det kanskje være en skygge av en strek, men jeg slo det fra meg som ønsketenkning.
Tok Pergotime kuren 5 dager etter første mensdag.[:o]
Blødningene varte fra 29.09 t.o.m. 02.10.05
Så begynte jeg å blø igjen 11.10. Det er ikke mye foreløpig, men jeg har menssmerter.[&:][:(]
Testet idag tidlig, og den var helt klart positiv. Streken var svakere enn kontrollstreken, men den var godt synlig!
Hva tror dere jenter?? Jeg håper og krysser fingrene.
Jeg er så redd[:(][&:]

OI! Det er jo flere som blør under svangerskapet, men jeg har dessverre ikke kjennskap til hvordan pergotime fungerer.. Det er det helt sikkert mange andre som vet! Vil bare ønske deg masse lykke til! Håper det går bra[:)]

Når var det du tok pergotime sist? Det er jo et hormonelt medesin jeg brukte det selv og tok en test litt for tidlig og trodde jeg var gravid men da var det tablettene som slo ut på testen . Lurte på tar du den sprøyta også? som skal forsterke eggløsningen. klem

Så fint at du fikk positiv test![:D]

GRATULERER!

Du får kontakte legen, da, vettu, og få sjekka at alt er som det skal være..
Dumt hvis du må gå å bekymre deg[8|]

Så moro!!! Gratulerer!!!
Prøvde dere lenge med pergotime? Hvorfor fikk du pergotime? Lurer fordi jeg selv har gått på det...

Gratulasjonsklem til deg[:D]
Håper du får ett klart svar fra legen...
å håper at alt går bra[;)]
Ha en fiin dag

Hei Tuppen!

Håper du er gravid og at du bare har ufarlige blødninger. mange har jo det!!

Sikkert lurt å sjekke hos legen for sikekrhets skyld.

Sier forsiktig gratulerer også!!

Krysser fingrene!
M

Tuuuusen takk alle sammen! Jeg har nettopp vært hos legen. Testet positivt der også, men han undersøkte meg ikke. Mente at han ikke ville bli noe klokere likevel. Jeg måtte bare ta det med ro. Jeg skal på ultralyd på tirsdag 18.10. Krysser fingrene for at alt går bra. Jeg tok pergotimekuren 03.10-07.10. Jeg sa ifra om det til legen, men han bemerket ikke ta det kunne være derfor testen slo positivt ut. Så nå er det bare å vente og se.

Håper alt er bra inni der[:)]

*vente-trøste-klem* fra meg..

(vet det kan være skummelt/ekkelt å vente[;)]-derfor en klem)

Jeg fikk pergotime fordi gynekologen anbefalte det. Vi har prøvd å bli gravide siden juli-04. Vi har en sønn som ble født 16.12.02, men det å få det til på nytt skulle sannelig ikke være lett. Jeg har bare prøvd Pergotime, ikke noe sprøyte.

Gratulerer med positiv test[:)]

Dette går helt sikkert bra. Men hvis du er litt engstelig, så kontakt legen, for
da får du høre hvordan det ligger til...

Lykke til[:)]

Heisann!!!

Gratulere så mye [:D][:D][:D]

Jeg kjenner ikke til sånne kurer, men jeg har en venninne som er gravid...hun hadde "mensen" eller blødninger hert til hun var 4 mnd på vei. Men kontakt legen din å hør hva han sier??

Lykke til, håper VIRKELIG alt går bra for dere *tvi tvi tvi*

Kathrine

Gratulerer så mye med gravititeten lykke til videre klem

Hei igjen tuppen!

Spennende at testen hos legen også var positiv!

Da sier jeg GRATULERER!!

Blir spennende å høre mer etter ultralyden da!!

M

TUSEN TAKK ALLE SAMMEN! Det er så koselig å få så mange tilbakemeldinger. Jeg er fremdeles ikke blitt klokere, men krysser fingrene for at det går bra på ultralyd imorgen.[8|]

Det virker som om du er gravid tuppen....
Krysser fingrene for at det går bra med deg og den lille, at spira vil feste seg godt og utvikle
seg til en flott liten baby!

Tenkter på deg!

Mange varme klemmer og tanker fra
Lehcar

Back
Topp