Småskritt
Flørter med forumet
Huff, trist å høre at du har opplevd MAHehe ja, bortkastet også med VIP om det blir klaff nåTakk, er første pp etter MA, men er alltid håpefull
![]()
Krysser virkelig fingrene for deg

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff, trist å høre at du har opplevd MAHehe ja, bortkastet også med VIP om det blir klaff nåTakk, er første pp etter MA, men er alltid håpefull
![]()

JippiSer positiv ut! Min idag ser lik ut som din, og jeg fikk positiv igår på clear blue tidlig digital, selvom streken igår var ende svakere! så anbefaler å kjøpe tidlig digitaltest <3 føles liksom enda mer ekte når det slår ut på digital syns jegå gøy! Gratulerer! Har en clear blue ultra tidlig digital liggende, men har ikke turt å ta den ennå, redd for at den skal bli negativ. Kanskje ta den i morgen da![]()
![]()
Åå, gratulerer!! Jeg har en clear blue tidlig digital liggende, har bare ikke turt å ta den ennå - redd for at den skal være negativ
Men kanskje prøve i morgen da 
Jeg skimter noe på den! (Men ikke på de tidligere). Ta ny i morgenDagens test, ettermiddagsurin. Syns jeg ser noe, men mulig en skygge?