Positiv test??

Bkno4862160

Andre møte med forumet
Hei.
Er denne positiv eller er det skyggestrek? Jeg vil ikke få høye forventninger for så å bli skuffet så jeg dobbeltsjekker med dere!
 

Vedlegg

  • IMG_8164.jpeg
    IMG_8164.jpeg
    724,1 KB · Visninger: 133
20240421_074458.jpg
Er det noen som ser denne? Jeg tester og tester. 11 dpo nå i dag. Er det skygge? Eller strek? Tok en tidligtest fra metode også idag(blendahvit) og denne da som ikke er tidligtest men på 25. Så blir HELT gal av dette.
 

Vedlegg

  • 20240421_074530.jpg
    20240421_074530.jpg
    519,7 KB · Visninger: 25
Gjør du? Jeg får teste igjen i morgen tidlig. Tørr liksom ikke helt juble. Mistet sommeren for 2 år siden, prøvd siden. Men ingenting har skjedd og veldig mange nedturer å skuffelser. Så nå håper jeg av hele mitt hjerte.
 
Gjør du? Jeg får teste igjen i morgen tidlig. Tørr liksom ikke helt juble. Mistet sommeren for 2 år siden, prøvd siden. Men ingenting har skjedd og veldig mange nedturer å skuffelser. Så nå håper jeg av hele mitt hjerte.
Jeg hadde lik strek i går som er sterkere på ny test i dag 10dpo i dag. Så ja jeg ser en strek på bilde :love017
Skjønner deg godt. Tørr ikke å glede meg helt enda selv haha.
Krysser fingrene for at du får tydeligere test i morgen og at en eventuell spire sitter:nailbiting::D
 
Jeg hadde lik strek i går som er sterkere på ny test i dag 10dpo i dag. Så ja jeg ser en strek på bilde :love017
Skjønner deg godt. Tørr ikke å glede meg helt enda selv haha.
Krysser fingrene for at du får tydeligere test i morgen og at en eventuell spire sitter:nailbiting::D
Takk for svar Så gøy, da håper jeg det er babystrek og at den blir sterkere og sterkere for oss begge ❤️
 
Back
Topp