Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Positiv!! Helt klart! GratulererHei.
Er denne positiv eller er det skyggestrek? Jeg vil ikke få høye forventninger for så å bli skuffet så jeg dobbeltsjekker med dere!
Klar og fin rosa babystrekHei.
Er denne positiv eller er det skyggestrek? Jeg vil ikke få høye forventninger for så å bli skuffet så jeg dobbeltsjekker med dere!
Nei, jeg kjører digital ved sånne strekerTror dere det er for tidlig å få positivt på clearblue digitaltest idag?
Jeg hadde lik strek i går som er sterkere på ny test i dag 10dpo i dag. Så ja jeg ser en strek på bildeGjør du? Jeg får teste igjen i morgen tidlig. Tørr liksom ikke helt juble. Mistet sommeren for 2 år siden, prøvd siden. Men ingenting har skjedd og veldig mange nedturer å skuffelser. Så nå håper jeg av hele mitt hjerte.
Takk for svar Så gøy, da håper jeg det er babystrek og at den blir sterkere og sterkere for oss beggeJeg hadde lik strek i går som er sterkere på ny test i dag 10dpo i dag. Så ja jeg ser en strek på bilde
Skjønner deg godt. Tørr ikke å glede meg helt enda selv haha.
Krysser fingrene for at du får tydeligere test i morgen og at en eventuell spire sitter