Positiv test?

Bkno5268740

Andre møte med forumet
Syns jeg ser antydning til svaaak strek, men vanskelig å få frem på bildet. Flere som ser noe? 9 DPO forøvrig....:)

Håper så inderlig!
 

Vedlegg

  • 20230716_065306.jpg
    20230716_065306.jpg
    1,3 MB · Visninger: 167
  • 20230716_065319.jpg
    20230716_065319.jpg
    4,8 MB · Visninger: 166
  • 20230716_074706.jpg
    20230716_074706.jpg
    1,3 MB · Visninger: 166
Har gått litt amok med billigtester de siste dagene, og dette er første dagen jeg ser noe som helst. Har prøvd lenge, og håper så inderlig på en april-baby

Har vært skikkelig test frik denne syklusen :playful: ser selv skygger på testene noe som er irriterende når man håper veldig på en babystrek. Krysser for deg at du får snart sterkere strek
 
Har vært skikkelig test frik denne syklusen :playful: ser selv skygger på testene noe som er irriterende når man håper veldig på en babystrek. Krysser for deg at du får snart sterkere strek
Godt vi er flere Kjenner nervene er litt i høygir, spent på neste test om noen dager! Masse lykke til til deg, krysser fingrene for oss begge☺️
 
Kan skimte en strek, men umulig å si om det er skygge eller babystrek :nailbiting:
Håper du oppdaterer :joyful:
 
Huff ja! Hadde 2 SA før jeg ble gravid med sønnen min for 4 år siden, og bruker generelt lang tid på å bli gravid, så dette er altfor spennende

brukte selv lang tid på guttungen her. Brukte vell omlag 2 år :schocked028 sikkert ikke lenge for mange her inne som har holdt på flere år enn dette.
men hadde vell trodde som flere andre at det skulle ta kortere tid når man får høre av gynekologer og leger alt ser fint og normalt ut.

men hva har dere gjort for at det skulle klaffe? eller var det bare tilfeldig for dere også?
 
brukte selv lang tid på guttungen her. Brukte vell omlag 2 år :schocked028 sikkert ikke lenge for mange her inne som har holdt på flere år enn dette.
men hadde vell trodde som flere andre at det skulle ta kortere tid når man får høre av gynekologer og leger alt ser fint og normalt ut.

men hva har dere gjort for at det skulle klaffe? eller var det bare tilfeldig for dere også?
Samme her, tok 2 år inkl 2 SA forrige gang. Ingenting galt her heller, foruten lavt stoffskifte. Fint, men også litt frustrerende at ting skal ta så lang tid når det ikke oppdages noe åpenbart galt.

Har slitt med lavt stoffskifte det siste året, og har måtte øke en del på medisiner. Har de siste månedene tatt dobbel dose letrozol, noe som sparket igang syklusen
Hva med deg?
 
Syntes jeg skimter noe! Jeg fikk denne i går som var 8dpo, så svak at bare jeg så den og det mulig kunne være skygge.
IMG_0319.jpeg

Tok en ny i dag tidlig, er 9dpo nå og nå er det uten tvil en babystrek.
IMG_0333.jpeg

Når det er sagt så får jeg positive tester ganske kjapt, fikk positiv kvelden 8dpo med yngste også.
 
Syntes jeg skimter noe! Jeg fikk denne i går som var 8dpo, så svak at bare jeg så den og det mulig kunne være skygge.
Vis vedlegget 410384

Tok en ny i dag tidlig, er 9dpo nå og nå er det uten tvil en babystrek.
Vis vedlegget 410385

Når det er sagt så får jeg positive tester ganske kjapt, fikk positiv kvelden 8dpo med yngste også.
Takk for svar ☺️ Så spennende, gratulerer til deg ❤️

Jeg tar nok en ny test i morgen tidlig, såå spent på utviklinga
 
Samme her, tok 2 år inkl 2 SA forrige gang. Ingenting galt her heller, foruten lavt stoffskifte. Fint, men også litt frustrerende at ting skal ta så lang tid når det ikke oppdages noe åpenbart galt.

Har slitt med lavt stoffskifte det siste året, og har måtte øke en del på medisiner. Har de siste månedene tatt dobbel dose letrozol, noe som sparket igang syklusen
Hva med deg?

verken gyn eller lege har funnet noe feil/mangler hos meg.
Samme her, tok 2 år inkl 2 SA forrige gang. Ingenting galt her heller, foruten lavt stoffskifte. Fint, men også litt frustrerende at ting skal ta så lang tid når det ikke oppdages noe åpenbart galt.

Har slitt med lavt stoffskifte det siste året, og har måtte øke en del på medisiner. Har de siste månedene tatt dobbel dose letrozol, noe som sparket igang syklusen
Hva med deg?


Alle prøver som ble tatt av meg viste at alt var fint så ble jo nesten irritert over det da det tok såpass tid. Samboer sine prøver var så og si fine. Så dem fant jo ingen logiske svar å gå ut i fra.

Når jeg har tempet har jo jeg fått opp krysset samt så ble det tatt blodprøve for å se at man hadde EL noe som kom tilbake fine.


Men den letrozol er vell noe man bruker hvis man ikke har EL? Eller har jeg misforstått?
 
Forstår godt hva du mener. Virkelig frustrerende og mentalt krevende prosess å stå i, føler nesten at det er mer krevende denne gang, som om jeg bærer med meg noen traumer fra forrige gang vi prøvde å få barn..

Nei, du har ikke misforstått. Letrozol tas ved menstruasjon for å stimulere neste eggløsning. Pga stoffskiftet (og mulig annen ukjent årsak) har jeg slitt med manglende eggløsning. Brukte Letrozol før jeg ble gravid sist gang også, men da i enkeltdose
 
Forstår godt hva du mener. Virkelig frustrerende og mentalt krevende prosess å stå i, føler nesten at det er mer krevende denne gang, som om jeg bærer med meg noen traumer fra forrige gang vi prøvde å få barn..

Nei, du har ikke misforstått. Letrozol tas ved menstruasjon for å stimulere neste eggløsning. Pga stoffskiftet (og mulig annen ukjent årsak) har jeg slitt med manglende eggløsning. Brukte Letrozol før jeg ble gravid sist gang også, men da i enkeltdose

Nå har ikke jeg testet/tempet lenge nok til å vite jeg har EL hver måned. Men har tenkt at jeg har hatt EL hver måned siden jeg får mens til så og si samme tid +/- hver måned/syklus
 
Nå har ikke jeg testet/tempet lenge nok til å vite jeg har EL hver måned. Men har tenkt at jeg har hatt EL hver måned siden jeg får mens til så og si samme tid +/- hver måned/syklus
Ja, da har du nok eggløsning :)

Her tok jeg ny test på morgenurin nå, kan ikke se noen tydeligere strek enn i går, så da er nok håpet ute denne runden
 

Vedlegg

  • 20230717_064745.jpg
    20230717_064745.jpg
    1,2 MB · Visninger: 88
Ja, da har du nok eggløsning :)

Her tok jeg ny test på morgenurin nå, kan ikke se noen tydeligere strek enn i går, så da er nok håpet ute denne runden

Skimter noe jeg da, men om det jeg ser er skygge eller babystrek vet jeg ikke. Har ikke ett veldig bra streksyn :playful: Så kanskje noen andre ser noe annet enn meg
 
Back
Topp