Positiv test?

total_circus

Betatt av forumet
Heisann.
Har ikke prøvd på å bli gravid men bruker ikke prevensjon. Skal ha mensen om 4 dager men har følt meg litt annerledes. Har to barn fra før og kan kjenne igjen litt symptomer. Til vanlig har jeg vanvittig pms i dagene før mensen men de siste dagene har jeg vært unormalt glad;)
Tok en test i dag tidlig, og mange av dere tenker sikkert; hvorfor ikke bare vente til forventet mens så får du garantert svar? Vel nå tok jeg likevel testen i dag og syns jeg ser er kjempesvak strek! Hva tenker dere? Satt opp kontrasten på bilde for at det skulle syntes bedre.
 

Vedlegg

  • E772F10E-D7CA-464F-9BE8-91A352184720.jpeg
    E772F10E-D7CA-464F-9BE8-91A352184720.jpeg
    1 MB · Visninger: 90
Heisann.
Har ikke prøvd på å bli gravid men bruker ikke prevensjon. Skal ha mensen om 4 dager men har følt meg litt annerledes. Har to barn fra før og kan kjenne igjen litt symptomer. Til vanlig har jeg vanvittig pms i dagene før mensen men de siste dagene har jeg vært unormalt glad;)
Tok en test i dag tidlig, og mange av dere tenker sikkert; hvorfor ikke bare vente til forventet mens så får du garantert svar? Vel nå tok jeg likevel testen i dag og syns jeg ser er kjempesvak strek! Hva tenker dere? Satt opp kontrasten på bilde for at det skulle syntes bedre.
Jeg syntes å se noe svakt der selv.
 
Mere rosa i virkeligheten , svak men alleri fått sånn eller såpass "sterk" på normal sine strimle tester. Er enda ei lita stund til mensen men.
 

Vedlegg

  • Snapchat-420967801.jpg
    Snapchat-420967801.jpg
    260 KB · Visninger: 31
I dag tok jeg en ny test, da vises streken nærmest ikke, typ som første. Samme type test. Hatt litt mensliknende smerter i dag og skikkelig dårlig humør mistenker at mensen kommer likevel….
 
Back
Topp