Positiv test

Tok en på morgenen 10 dpo som jeg mente jeg kunne skimte noe hvis jeg la godvilje til, men turte ikke håpe på noe. Tok en ny på kvelden 11 dpo (3+4) og den var tydelig positiv :)

Tok første test 2 dpo - og den var positiv. 4+1 ut fra første blødning i siste mens.

10 dpo fikk jeg første svake positive test

11 dpo fikk jeg digital positiv. Alle strimlene før hadde vært negativ/ skyggestreker (som sikkert egentlig var babystrek) :)

13. Dager etter inseminasjonen.. hadde kanskje slått ut før også.. tok test 9. 11. Og 13:)

9dpo :) eller jeg så en skygge der 8dpo og var sikker på at jeg var gravid. Samboer så den 9dpo. Strekere for hver dag. Ganske synlig 10dpo. 12dpo fikk jeg 1-2 på digitaltest ♡

7 uker på vei :angelic: Tok 2 tester rundt når mensen skulle komme, de ble negative og la tanken i fra meg.

9 dpo. Svak strimmel, men samboer så den på bilde. Fikk positiv digital også på ettermiddagen

Fra 7 dpo, og skimtet noe på billig strimler. Og tok en "dyr" en 11 dpo + digital som var positive :)

Kunne skimte en strek 9dpo, tydelig strek som ble sterkere og sterkere fra 10 dpo:-)

12 dpo, tok 10 dpo også, den var nesten usynlig.

3 dager etter forventa mens. Gadd ikke teste noe før.

Testet den dagen jeg skulle hatt mensen, har litt varierende syklus, så det hadde gått litt lenger enn det vanligvis gjør :) Da var det 1-2 uker gravid :)

1 dag før IKM. Hadde ikke tenkt å teste noe før.

Testet 5 dager etter forventet mens, ettersom syklus er litt varierende. Den ble positiv nesten før jeg rakk å legge den fra meg :joyful:

Back
Topp