Positiv test

Sitron90

Glad i forumet
Junibarna 2019
Septemberlykke 2021
:Heartred Herlighet, håper virkerlig ikkje testen lurer meg, er sp utrulig lykkelig <3 tenk å være så heldig. Negativtest i går, svak antydning til test i dagtidlig, og måtte ta en test når eg kom fra jobb :Heartbigred

Enda 3 dager til tr skal komme, håper håper den ikkje kommer :love7

Vedlegg

• FB3980E2-D84D-4E1F-8A7C-733FA7C50324.jpeg
    FB3980E2-D84D-4E1F-8A7C-733FA7C50324.jpeg
    135,8 KB · Visninger: 96
Gratulerer :)

Gratulerer så mye! [emoji2][emoji173]️

Tusen takk :Heartbigred
Ingen som har opplevd at clearblue viser falsk positiv? På apoteket sin test fekk en skyggestrek, ellers har kun vært ein strek på andre tester :( tr to dager...

Gratulerer så masse!! :D
Gleder meg stort til å følge deg og de andre videre fra start til fødsel :)

Gratulerer så masse ^.^
Har du testet mer i etterkant? :)

Gratulerer så masse ^.^
Har du testet mer i etterkant? :)

Ja masse, strekene blir sterkere og sterkere, men tr er ikkje komt, den skulle vært ferdig no. So eg trur dette går vegen no, håper spireliten sitter til juni :Heartbigred

Åh gratulerer❤️ Jeg har uregelmessige sykluser så har ikke oversikt denne måneden når jeg hadde eggløsning, heller ikke når tr kommer. Tipper jeg er ca 11-12 dpo idag. Siden jeg er spent tok jeg en strimmeltest i går om morgenen, som så klart viste negativ, men da jeg kom hjem 9 timer senere og tok en titt på denne var den veldig positiv...tok en ny da med litt utvannet urin som var blendahvit.. så klart ikke smart å se på ugyldige tester..

Åh gratulerer❤️ Jeg har uregelmessige sykluser så har ikke oversikt denne måneden når jeg hadde eggløsning, heller ikke når tr kommer. Tipper jeg er ca 11-12 dpo idag. Siden jeg er spent tok jeg en strimmeltest i går om morgenen, som så klart viste negativ, men da jeg kom hjem 9 timer senere og tok en titt på denne var den veldig positiv...tok en ny da med litt utvannet urin som var blendahvit.. så klart ikke smart å se på ugyldige tester..

Kanskje det rett og slett er litt for tidlig å teste? Eg syns rfsu sine er dårlige... test igjen om nokre dager :rolleyes:
Tusen takk:Heartbigred

Back
Topp