Positiv test......

Attpåklatt86

Forelsket i forumet
Junispirene24❤️
Var til legen igår å skulle ta celleprøve og bestille spiral. Hun ville vi skulle ta en urinprøve for å utelukke graviditet!!! Den er positivt sa helsesekretæren til meg! Snakk om sjokk!
Når jeg tenker meg om så var det gjerne en grunn til hetetokter, do gåing , litt trang bukse!
Fy søren, fremdeles i sjokk.. Jeg har ikke brukt folat, å vin har jeg tatt imot med glede!!!! Har dårlig samvittighet her:-S
Skal på tidlig ultralyd så fort jeg kunne..Vet jo ikke hvor langt jeg er på vei.
Måtte slutte på minipille for jeg blødde hele tiden, så vi viste jo at det kunne skje.. Men av de få gangene vi har hatt sex så er jeg likevel overasket....


Phu, måtte bare skrive ett sted...
 
Grattis
 
Gratulerer. Det går sikker fint til tross for alkohol. Begyn med folat nå.
 
Gratulerer så masse:)
 
Oj, da må ha vore eit lite sjokk ja!:p men grattis me liten spire vertfall!:) du må oppdatera når du har vore på ul! :)
 
Må vel si takk! Fremdeles ikke ikke forstått det. Men fyttigrisen så dårlig jeg er. Måtte ha 4 åring hjemme pga feber idag så har jeg jo lille på 8 mnd. Så idag slet jeg skikkelig.. Pappaen er reist på jobb å er vekke til fredag.. Gleder meg allerede til da..
Skal på ul på Haukeland denne gangen så blir absolutt spennende.. Gir en oppdatering:)
 
Gratulerer så mye. Nå ble jeg litt redd, mistenkte graviditet her og men slo meg til ro me at d nok ikke var d pga at jeg har blød i 3 uker pga mini pillen. Men har hatt hetetokter så til de grader. Vekten går opp selv om jeg sluttet og spise godter og drikke brus i uke dagene. Må kjøpe en test i mårra :/
 
Da er det over for min del. Måtte ta pille på sykehuset igår da den lille ikke vokste.. Men jeg syns det er helt greit!! Dette var ikke planlagt å Jeg har vært lei meg siden jeg fikk vite det.. Nå kan jeg nyte mine 2 fine barn!
 
Det var trist å høre, selv om det ikke var planlagt.

Selv fikk jeg og positiv test i september (ikke helt planlagt), her ser det foreløpig ut til å gå bra, så blir 16 mnd imellom de to minste! :wideyed:
 
Back
Topp