positiv test ?

Minnie

Betatt av forumet
Hei

Har tatt flere billigtester i løpet av de siste dagene, har sjekket at eggløsningssprøyta har vært ute av kroppen . Igår slo den ut svak positiv, slik at man må konsentrere seg før man ser det, mannen min klarte ikke å se det. Idag tok jeg 3 nye tester ( rugedag 9 med insett, 8 uten) de er svak positive, og man trenger absolutt ikke å konsentrere seg for å kunne se den andre streken. Tok en på morgenurin(likna på gårsdagens), en midt på dagen (den ble sterkere) og en nå som ble lik den jeg tok sist. Mannen min klarer å bekrefte at det er en strek der.

kamera fanger opp streken. Den er rosa og like tykk. Er jeg gravid eller helt gæren?
blink.png

kan laste opp bilde men vet ikke hvordan..
huh.png

Oiii så spennende!!! :D Trykk på last opp fil(er) nedenfor boksen du skriver i, og så velger du det bildet du vil bruke og følg instruks :) eller funker ikke det?

kommer opp feilmelding :( ''feil med opplastning''

hwd2pt.jpg
en fra igår og en fra idag. de syntes mye bedre ut live

ohhhh tusen takkk !!!! føler det er for godt til å være sant!! tror dere at en clearblue dg kommer til å gi utslag siden de billige er såpass svake ?

Er streker der ja :D så gøy! Testa tidleg positiv her og, med blanda følelser! Men når en ser en svak strek blir ein jo så spent og engasjert! Viss du skal ta en cb digital ville eg i allefall tatt på morgenurin :) lykke til!!! Men tror nok du har en huleboer i magen <3 ❤️

jeg skulle ta CB dg men det gikk ikke..det kom feilmelding. blææ tok en til den ble enda sterkere ! :) OHH kan ikke tro det enda !!! hååååper det !! <3 <3

3088egh.jpg

Tusen takk!! Klarte ikke holde meg så tok en CB DG test og der stod det gravid! :love7

Tusen takk ! Hjertet mitt sank da jeg leste at det kan være kjemisk graviditet når det er tidlig positiv test. er det sant ? :(

Hm... De blir jo tydeligere for hver dag... Er ikke det positivt da? Krysser finga for det!! Åh kjenner på meg hvordan du har det!! Men hadde jeg fått sånne tester hvilke jeg nok hoppa av glede selv!! Blir spennende og følge deg!! Ps: jeg setter inn fryseforsøk i morgen... Da er det min tur med sånne forferdelige ventedager, og det er som du sier; verre andre uka!! Lykke lykke lykke til!!!!

Tusen takk ! Hjertet mitt sank da jeg leste at det kan være kjemisk graviditet når det er tidlig positiv test. er det sant ? :(

Trur kanskje at ved en kjemisk så ville ikkje testene blitt sterkere. Men veit ikkje så mykje om det! Ta en CB med ukeindikator du, så ser du hva den sier og tar en ny ei uke etter så skal du se stigning klart :) det gjorde eg i allefall :)

Back
Topp