Positiv test

Da min digitaltest slo ut, stod det 1-2 på den. Regner med det er uker etter unnfangelse? Uansett må den ha vært feil ettersom min kjære ble lagt inn 2,5 uker før jeg testa meg... :)

Jeg testet positiv 3 dager etter ikm :)

Da min digitaltest slo ut, stod det 1-2 på den. Regner med det er uker etter unnfangelse? Uansett må den ha vært feil ettersom min kjære ble lagt inn 2,5 uker før jeg testa meg... :)
sæd cellene kan leve opptil 5 dager inne hos oss.. Så den digitale stemmer nok den :) den digitale viser 1-2 når du er gravid i uke 3-4 :)

jeg ble gravid selv om jeg hadde sex 3 dager før el

Oh ok. Men eggløsningstesten (også denne digital) ble positiv kvelden før han dro. Dvs 6. august... Og da kan vel ikke eggløsningen være mer enn max to dager unna? Jeg fikk positiv med 1-2 uker den 24. :) Det var første gang jeg testa meg da :)

To dager før ikm.

Testet positiv idag, 2 dager etter ikm sto gravid, 3+. Betyt det at jeg er mer en 3 uker på vei?:)

Testet positiv idag, 2 dager etter ikm sto gravid, 3+. Betyt det at jeg er mer en 3 uker på vei?:)

Kan høres slik ut. Ville kanskje tatt en tlf til lege. Enten er du lenger på vei eller så det er flere inni der ;)

Moro å lese.. Når jeg leser rundt i artikler, eller om uken jeg var i da, står det som regel at man hittil ikke vil få en positiv test fordi det er for tidlig... Men allikevel er det mange av oss som tester positiv ganske tidlig ;) Hehe

Back
Topp