Positiv test

pusemamma

Blir kjent med forumet
Hadde mistanke siden fredag når mensen uteble.... Tok en test i går kveld, den lyste så fint GRAVID:) då kom tårene, hvordan skal eg sei dette til min mann... Vi har 2 gutter på 5 og 3 år, og min mann har ei jente på 11 år fra før. Han har ikkje vært så lysten på flere unger, men eg har kjent på at eg mangler en. Hadde derfor planer om å diskutere en baby til neste år, men ting går ikkje alltid som planlagt. Eg satt hele kvelden i går og lurte på hvordan eg skulle sei dette på en grei måte, men fytti så vanskelig!! Til slutt etter vi hadde lagt oss og lyset var slukket, så kom d... Eg sa som d var " eg er gravid" så begynte eg å gråte:) min mann smilte og trøstet og sa " dette skal gå så godt!" Det var godt han tok det med et smil:) Så nå har vi termin 16 juni føreløpig:) men dei 2 andre krabatene har kommet etter termin, så kanskje vi får på st.hans;)

Gratulerer! Så fint mannnen tok det bra da!
Gikk du på prevansjon eller hadde dere slutett med det?

Eg har brukt ladycomp, så eg va klar over at det var en usikker periode;) men vi har gjort det før og det har gått bra:) Men denne gangen fikk d;) Dagen etter ga monitoren beskjed om at eg hadde eggløsning, så sånn er det:) Men kjenne at det går heilt fint nå:) greit å få familien komplett:) Blir nesten 4 år mellom dei 2 minste nå:) Og eg får gå heime mens den eldste begynner på skulen!! Mye positivt!:)

Gratulerer så mye :) så bra at mannen din tok det så bra :))

Back
Topp