Positiv test :)

secret ;)

Forumet er livet
*MIA*
Marsboerne2017
Heihei:)
Fikk i går svak positiv test, og i dag var den litt kraftigere, men fortsatt svak. Etter terminkalkulatoren er jeg 5+4 i dag, men er det mulig når jeg bare får svakt positiv?
Trodde ikke at jeg var gravid, men tok en eggløsningstest i går (bare for å prøve det ut), og fikk da positiv el test, noe jeg syns var rart. Har lest at el test kan bli positiv hvis du er gravid også, så bestemte meg for å ta en graviditets test, og den var positiv :)
Har ennå ikke gått opp for meg at jeg er gravid, men. :)

Gratulerer! Ja det er mulig! Har hørt om folk som ikke får positiv test før uke 6! :)

Takk for det:)
Jah, jeg får vel bare vente å se om det stemmer:) Får bare håpe den holder seg der inne, har hatt SA en gang tidligere, såe. Men krysser fingrene å håper på det beste :)

Gratulere og velkommen til oss :-D

Takk for det :) :D

Grattis med spiren:-)

takker:)
Hehe, sitt no her å lure på om eg faktisk e gravid:P
Vet jo at når man har positiv test, så har man positiv test, men kunne ønska at den va litt stærkar positiv ;)

Gratulerer med spiren:-)

Hei og velkommen:) gratulerer:) sånn var min test og svak pozitiv på ikm og svak pozitivt dagen etter, men etter 2 3 dager var den klart pozitivt;) så j kjenner den følelsen, klem

Takk for det:)
Jah, eg trudde at eg hadde hadd mensen, så trudde ikke eg va gravid, så no e det 10 dager etter ikm, derfor syns eg det e så rart at den e så svak. Men ska ta en ny i morratidlig, også har eg bestilt meg en clearblue digital, så hvis den vise "Gravid", så kansje eg begynne å tru på det ;)

Hmm. Da tok eg en test no, å den va negativ 
Har bestilt meg en clearblue digital, får vel den om et par dager, så får vi se hva den sier..

Men var svak positiv etter 20min, men da gjelder det jo ikke?
Tok el test igjen i dag, å den var positiv. Den var negativ i går og positiv dagen før, så da har det jo ikke no med el å gjøre. Så velger å tro at det er hcg den fanger opp, å klamrer meg fast til det :P

Back
Topp