Positiv test!

Flub85

Forelsket i forumet
Aprilbarna`15
Jeg fikk en svak strek igår og idag! IKM på tirsdag 21.feb. Krysser fingrene for at jeg får bli her!!!! :-)
 
så kjekt!

lykke tiiil ! 
 
Gratulere så mye!:D  Jeg testet og positiv 4 dager før IKM;)
 
Gratulerer så mye med streken! Lykke til!
 
gratulerer:-)
 
Tusen takk!! Jeg tror det ikke helt enda. Håper den første tiden går fort og smertefritt for seg!!
 
ÅÅ gratulerer!! Lykke til i svangerskapet:)

Håper jeg kommer etter.... ;)
Ikm på fredag, men begynner å teste på tirsdag!
 
Gratulere masse :-)
 


Polarbear skrev:
ÅÅ gratulerer!! Lykke til i svangerskapet:)

Håper jeg kommer etter.... ;)
Ikm på fredag, men begynner å teste på tirsdag!



Spennende!!! Krysser fingrene for deg!! Jeg skal kjøpe meg cb digital i morgen og teste på tirsdag IKMdagen. Håper den fortsatt er positiv!!
 


Dina 1 skrev:
Gratulere masse :-)



Tusen takk!!
 
Gratulerer så masse med spire :D
 
Gratulerer så mye ;)
 
Lykke til i dag, jeg testet i går ikm er i morgen.... Jeg og skal kjøpe en digital cb ;) håper vi blir her på november sammen )
 
Takk! Har ikke flere tester, men får i morgen!!! Fikk to positive igår da, med tydeligere strek enn sist!! Så dette lover bra!! :-) Krysser fingrene for deg også!! Hadde vært så fantastisk!! :-)
 
Så gøy!  Krysser fingrene 
 
Takk for det :-) Forstår det ikke helt ennå. Håper virkelig spiren klamrer seg fast og utvikler seg som h*n skal denne gangen!! Fikk ikke testene i posten idag, så får bare smøre oss med tålmodighet her!! Ingen spesielle symtomer enda, annet enn at jeg ikke har fått mensen. Håper testene kommer i morgen!! Har forresten legetime på onsdag, tenkte å snakke om henvisning til tidlig ul. Trenger litt mer oppfølging tidlig denne gangen.
 
Gratulere så mye :)
 
Takk!!
Gratulerer så mye til deg også!! Det er litt i overkant spennende tider fremover. Vi krysser alt vi har
 
Back
Topp