Positiv test!

fnuggi

Forelsket i forumet
Hei hei. Får melde meg inn her jeg da. Testet positivt i går og var på ultralyd i dag, 5+6 på vei. Har en gutt på 2 1/2 år fra før.

Gratulerer og velkommen hit :)

Fikk du ultralyd på en søndag? :p stas å se knøttet da :)

Gratulerer:)
Hva så de når de satte deg til 5+6 på ul?

Var hos en privat gynekolog. Tok det sånn på spraket da jeg ofte må vente i evigheter hos fastlegen (gjerne opptil 2-3 uker).. Han har åpent alle dager, heldigvis..

Han så plommesekken, embyroet og et dunkende hjertet.

Men jeg må bare si det at jeg vet ikke om det er riktig riktig med 5+6 heller. Jeg aner ikke når jeg hadde siste mens. Jeg skulle komme tilbake i uke 9-10, da kunne han vite mer sikkert, men han regnet med at hvis det evnt. var noe forandringer så er det ikke langt fram eller tilbake isåfall.

fnuggi skrev:
Var hos en privat gynekolog. Tok det sånn på spraket da jeg ofte må vente i evigheter hos fastlegen (gjerne opptil 2-3 uker).. Han har åpent alle dager, heldigvis..

Wow!! Det var jo kjempebra å se så mye så tidlig!:))

Gratulerer så mye!

Gratulerer! :)

Gratulerer :) så stas! Så du hjertet allerede!? Så gøy :) Jeg var inne på fredag, var da 6+0, han trodde han så hjerteslag, men var noe usikker. Tilbake til torsdag. 

Gratulerer så mye og velkommen inn hit! 

Gratulerer så masse 

Ja. Han så visst det. Jeg har fått bildene pr. mail, så kan se om jeg får lagt dem ut hvis jeg forstår meg på det.. hehe.. litt utydelig der da, men er så gøøy fordi om :D

Skytten84 skrev:

fnuggi skrev:

Wow!! Det var jo kjempebra å se så mye så tidlig!:))

Back
Topp