Positiv test :)

xhegex

Blir kjent med forumet
Hei alle sammen!
Føler egentlig det er litt tidlig å fortelle om dette, men dette er jo et anonymt forum :p

Jeg hadde positiv test 10. sept., og testet med ukeindikator 11.sept og det sto GRAVID 1-2 uker ;)

Klarer ikke helt å glede meg enda, dette er litt skummelt men VELDIG planlagt :)

Burde jeg ta fler tester fremover? Eller ringe å bestille legetime? Ja, dette er første gangen for meg :)

I følge terminkalkulator, har jeg termin 22. mai!

Når kan jeg begynne å glede meg??

Gratulerer så mye! Syns du kan begynne å glede deg allerede jeg 
Du kan sikkert bestille deg en legetime nå. Det har jeg gjort.

Er så redd for å miste :( Har ikke mistet før, men syns dette har gått litt FOR bra på en måte. Gikk akkurat som planlagt.. Skal jo ikke klage på det da! :)

Gratulerer så mye med positiv test :) Man kan begynne å glede seg straks man har fått positiv test da :)

Angående legetime fikk jeg vite forrige gang at legen min tok inn til første kontroll når man var ca 10 uker, så jeg har ikke ringt for å få noen time ennå (har en lege som ikke har så lang ventetid på å få time..)

Velkommen i mai-gjengen :)

Gratulerer så mye, og selvfølgelig skal du glede deg.. du er jo med barn, du skal bli mamma.:D
Bestill legetime når du vil du.. jeg har to barn fra før, og jeg bestilte legetime med en gang jeg fikk vite at jeg var gravid.
Jordmoren jeg snakket med sa at jeg kunne bestille time når jeg var rundt 3 mnd'er på vei, mens legen ville sette meg opp på time med en gang da jeg var der å snakket med henne om dette.:p
Men som jeg måtte si til henne, jeg synes jo det er en fordel å vite om jeg først er gravid da. Er ikke noen vits i noen første kontroll om der ikke er noe.
Hun var jo selv så ivrig over dette at hun måtte le til det, og si seg enig i det da.. så akkurat der er det stor variasjon fra lege til lege.

GRATULERE så mye, alle som er gravide må ta en test hos legen og, da får du gratis kontroller.. lykke til

Gratulerer! Da er vi i samme båt, jeg har termin ca 23.mai .:) første gang for meg også, så masse tanker og spørsmål :) Kjenner frykten din ift spontan abort.... Tårer liksom ikke glede meg helt enda, har ikke helt gått opp for meg. Er fin i formen, kjenner såvidt at jeg er gravid, så blir jo nesten bekymret...

Men tror vi bare skal glemme frykten og glede oss over at vi skal bli MAMMA!! :) <3

Gratulerer så mye!:) Jeg har ikke bestilt legetime ennå, tipper jeg drar dit rundt uke 12. Men det er opp til hver enkelt og også forskjell på leger. Du trenger ikke ta flere tester, men skader jo ikke, er jo gøy å se de to stripene.:)

Gratulerer

Gratulerer! Gled deg nå!!!

Tusen takk alle sammen! Ja jeg gleder meg litt nå ;) Men prøver å være realistisk også! Jeg merker heller ikke mye til at jeg er gravid, har hatt halsbrann, men vet ikke om det er graviditeten så tidlig? Merker jeg er sliten da, trøttere enn før! Og ting lukter litt sterkere enn før :p

Jeg måtte ta en test i går, tok en sånn med ukeindikator siden befrukting. 2-3 uker sto det, så passer med at jeg er ca 4+5 i dag ;)

Gratulerer så mye med positiv test :D Det er bare å begynne å glede deg :D

Back
Topp