Positiv test

blåbæra

Flørter med forumet
I dag har jeg tatt tre tester og de var positive alle sammen emoticon  Er så utrolig glad nå :)

Gratulerer så masse!!!!!!Første mann inn du da? Kos deg i svangerskapet, håper jeg følger deg om en ukes tidemoticon

HURRA!
Håper vi andre snart følger etter;)

Ett sted står det at termin blir 31.1 og et annet sted står det 2.2. Vet ikke hva som er riktig jeg. Mulig jeg egentlig hører til på januar...

Lykke til jenter :)

Det var artig å høre:)) Gratulerer!

blåbæra skrev:
Ett sted står det at termin blir 31.1 og et annet sted står det 2.2. Vet ikke hva som er riktig jeg. Mulig jeg egentlig hører til på januar...

Lykke til jenter :)

det er for at who bruker 40 uker svangerskap. I norge bruker vi 40 uker pluss 20 dager. Viss du sku vært fire uker i går så kan du også regne det ut med å ta første dag av siste el, minus 7 dager, så har du datoen for fødsel 9 mnd etter senere.
Altså viss du hadde el 8 mai, så er dato for termin den første ( 1 ) pluss 9mnd = februar 2012.
Virka kanskje litt innvikla men er ikke så vanskelig egnetli:)
Gratulere med spire  til deg, å håper jeg kommer etter i morgen/onsdag.

goodASmama skrev

det er for at who bruker 40 uker svangerskap. I norge bruker vi 40 uker pluss 20 dager. Viss du sku vært fire uker i går så kan du også regne det ut med å ta første dag av siste el, minus 7 dager, så har du datoen for fødsel 9 mnd etter senere.
Altså viss du hadde el 8 mai, så er dato for termin den første ( 1 ) pluss 9mnd = februar 2012.
Virka kanskje litt innvikla men er ikke så vanskelig egnetli:)
Gratulere med spire  til deg, å håper jeg kommer etter i morgen/onsdag.

I følge terminkalkulatoren her inne så er termin 31.1. Tenker jeg kommer til å henge litt på januar og februar jeg. Siden det er så i grenseland :)
Masse lykke til goodASmama. Håper du får positiv test :)

Gratulerer..! Du er hjertelig velkommen inne hos oss på januar :)

*lmk88* skrev:
Gratulerer..! Du er hjertelig velkommen inne hos oss på januar :)

Takk :)

Gratulerer så mye!!!:) Vi er de eneste her vi da, tror jeg ;) Tror nok jeg må henge litt på Jan til flere kommer... Hehe!

Gratulerer så mye.:)

Håper jeg kommer inn hit jeg også. Hadde en veldig tidlig el denne syklusen(bruker cbfm) så har ikm på lørdag/søndag.

GRATULERER SÅ MASSE!!!

håper spiren din klorer seg fast!!!

åh! eg har så lyst å teste.... men MÅ klare å vente ei uke til :)

blåbæra skrev:
I dag har jeg tatt tre tester og de var positive alle sammen emoticon  Er så utrolig glad nå :)

Gratulerer så mye :) jeg testet positiv for 4 dager siden, så da har vi jammen meg termin på likt nesten! ;)

Back
Topp