Positiv test

schnuppa

Forumet er livet
Testa positivt på mandag. Hadde en anelse. Skal til lege i dag for å få det bekreftet. Er redd jeg ikke er GRAVID alikevel. Har lest litt her inne om folk som har testet positivt på disse testene, men ikk eer gravide likevel.. :( [:(]

Kommer til å bli så lei meg om jeg ikke er det..

Jeg ringte til Clearblue sist jeg tok test fordi positiv streken var så svak. De sa at hvis det er utslag så er man gravid uansett svak strek.

Den blir ikke positiv hvis du ikke har gravid hormoner i kroppen.

Lykke til!

Det sier samboeren også, men har både venner og har lest her inne at streken har forekommet og at man ikke er gravid. Føler meg gravid så det er nok ganske sikkert jeg er det.. :) Takk uansett.. :)

gratulerer så masse med positiv test[:D][:D]

Gratulerer med positiv test!
Testet selv positivt i går, og er kjempe glad!
Skal til legen til mandag, men de sa på legekontoret at det egentlig ikke er noe vits i at jeg kommer nå, for det er alikevel de samme testene de bruker.... Men jeg vil nå dit alikevel for å få klarhet i hva jeg kan bruke av mine faste medisiner etc...
Etter 2 års prøving, og 9 'innklokkinger' med eggløsningstest lyktes det endelig! (2 uker før planlagt laproskopi på rikshospitalet) :-)
[:D]

Hei!

Jeg testet meg selv med Clearblue, og syntes også at streken var ganske så svak... men etter å ha tatt tilsammen 3 tester ( ulike), så må jeg nok bare innse at jeg er gravid. Og lykkelig sådan! [:D] Ville ikke tro det før jeg så det liksom... Men nå har jeg også tatt ultralyd ( uke 5+5), så nå VET jeg med sikkerhet at det ligger en liiiiiiten klump i magen min. [:D] Hurramegrundt!!!

Gratulerer med lille gullet i magen! Jeg er rimelig sikker på at du er gravid[:D]

Samme her. Har prøvd i to år. Hadde blitt henvist til spesialist og vips så satt den.. :)

Så dette er fantastisk. Legen bekrefta da at JA JEG ER GRAVID!!! Har ikke gått opp for meg. det er så fantastisk. Gratulerer så mye til deg og at den endelig satt.. [:D]

Der hadde du rett.. :) [:D]

Gratulerer så mye[:)]

Gratulerer med spira i magen [:D]

Gratulerer!!

takk takk, schnuppa
Ser ut som vi har vært i samme situasjon ja, og skal jeg tro tickeren din, så har vi termindato ca samtidig også....
Dette blir spennende!

Jepp det ser sånn ut.

Hvor gammel er du??

Vi har da ei jente på 4 fra før av.

:)

Er 31.
Har ingen fra før av....
Dette barnet er virkelig etterlengtet, så jeg krysser fingrene for at alt går bra....

Gratulerer så mye!

Gratulerer så mye med spiren i magen[:)]

GRATULERER SÅ MASSE,LYKKE TIL MED SVANGERSKAPET[:)]

ORIGINAL: BflyW

Er 31.
Har ingen fra før av....
Dette barnet er virkelig etterlengtet, så jeg krysser fingrene for at alt går bra....

Ok.

ønsker deg lykke til.. :) Samme her. Etterlengta.. :)

Hvor i lanmdet holder du til?

Back
Topp