Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg fikk positiv test hos legen i uke 6, men jeg er så veldig redd for at det ikke skal være et hjerte som slår.. Er første gang jeg er gravid, så alt er jo veldig nytt.. Noen som har noen besroligene ord? :)
Gratulerer så mye med den lille spiren. Jeg har ikke så veldig trøstene ord, men kos deg og stol på at kroppen klarer dette, og hvis ikke alt stemmer så støter kroppen det bort.
Jeg klarer nok ikke helt å slappe av på en del uker selv enda:) Men for mange vil det gå bra, og for en veldig liten del, går det galt. Masse lykke til, og velkommen hit:)
Hei og velkommen til oss!
Tror egentlig alle mammahjerter er bekymret for akkurat det du sier.. Da jeg var gravid med førstemann, gråt jeg som bare det første gang jeg fikk høre hjertet til den lille slå. Hadde også vært så nervøs for dette og ble bare så utrolig lettet.. Jeg prøver også å tenke positive tanker så får vi ta tingene som de kommer.