Positiv test så to negative

Oida

Flørter med forumet
noen som har opplevd det samme som dette: tok en cb i dag kl ti som ble positiv med en gang. tok så en urinprøve hos legen nå 12.45 der de hadde tatt to tester som ble negative. er på syklusdag 31. bruker å få mensen på dag 27-28... tok hcg blodprøve hos legen...å tenker vel egentlig at jeg kommer til å kjøpe en digitaltest i dag å ta i morgen...Noen erfaringer?

Hei :) Jeg tok en vanlig CB noen dager før ikm som var ganske klar positiv med en gang. Reiste på legekontoret samme dag og tok urinprøve som viste seg å være negativ. Tok en blodprøve samme dag som viste hcg på 34. Så jeg var gravid :) Tror bare legetestene er mindre sensitiv enn CB. Lykke til :)

De testene som brukes på legekontor er oftest mye mindre sensitive enn hjemmetestene, så det er ikke så rart at ikke de slo ut så tidlig. Spesielt ikke når du ikke testet med morgenurin. Jeg ville bare stolt på den første, hvorfor tok du flere egentlig?

legekontoret ville dokumentere graviditeten...vet faktisk ikke hvorfor. Dama på legekontoret mente at jeg ikke var gravid fordi de brukte aldri å ha feil på testene der,å at det hadde ingenting å si på om jeg ikke testet med morgenurin. Cb testen ble heller ikke testet med morgenurin,å det var bare bitteliten skvett siden jeg akkurat hadde tisset...Måtte teste med cb på sykehuset siden jeg skulle opereres å var usikker på om jeg var gravid. Operasjonen avlyst siden de hadde klart å sende meg på feil avdeling..men ville ha blitt avlyst pga den testen uansett....

legekontoret ville dokumentere graviditeten...vet faktisk ikke hvorfor. Dama på legekontoret mente at jeg ikke var gravid fordi de brukte aldri å ha feil på testene der,å at det hadde ingenting å si på om jeg ikke testet med morgenurin. Cb testen ble heller ikke testet med morgenurin,å det var bare bitteliten skvett siden jeg akkurat hadde tisset...Måtte teste med cb på sykehuset siden jeg skulle opereres å var usikker på om jeg var gravid. Operasjonen avlyst siden de hadde klart å sende meg på feil avdeling..men ville ha blitt avlyst pga den testen uansett....

CB digital er ihvertfall supersensitiv, så den vil nok gi deg et klart svar. Jeg testet positivt med CB digital på 9 DPO. Tre dager senere tok jeg hcg prøve, og den lå på 38, så den må ha vært kjempelav den første dagen jeg fikk positiv test hjemme.

Back
Topp