Positiv test så tidlig

bendix12

Flørter med forumet
Hadde en SA i november. Fikk mensen igjen 21 desember. Regnet da at IKM denne mnd skulle være omtrent 21jan. I går tok jeg en test på kveldsurin bare for moro egentlig.. siden den lå så pent i badekurven når jeg skulle på do. Den var positiv!! Men etter beregningen mine er jeg 2+5 idag og en test kan da umulig vise positiv så tidlig i svangerskapet??? Er heelt i villrede nå, aner ikke hva som kan ha skjedd.

Tok en test dagen før jeg fikk mens den 21 des og den var blendahvit, så jeg kan jo ikke ha vært gravid før mensen kom?

Legger ved bilde av testen.. prøv å overse grillkrydderet jeg ikke har tørket opp, måtte legge testen på komfyren for best mulig lys..

ImageUploadedByBV Forum1420808364.241367.jpg

Nå idag tok jeg en ny test, svak positiv den også. Den har ikke blitt noe sterkere idag. Vet ikke om det kan ha noe med at testene er forskjellige merker? Den første jeg tok var fra a1 og den andre var fra RFSU. Har en dårlig følelse av at alt dette bare er ønsketenking nå, for jeg skjønner ikke bæra av dette.

dagens
ImageUploadedByBV Forum1420808458.454816.jpg

Hvor langt på vei var du da du mistet? Hcg kan jo henge igjen en stund etter SA og, så kan evnt være dette og at den negative testen var feil?

Det er jo ikke så rart... Om det var mensen som kom 21.des, kom eggløsningen 9-10 dager etter første blødningsdag, altså rundt 29.-30.desember... Dvs at testen i dag er 10-11 dpo... Passer greit mtp at den er svak. Ikke alltid man har stabil syklus etter en sa. Da jeg mistet fikk jeg el 14 dager etter første blødningsdag og ble gravid...
Om denne blir sterkere er det bare å gratulere:D

Hvor langt på vei var du da du mistet? Hcg kan jo henge igjen en stund etter SA og, så kan evnt være dette og at den negative testen var feil?

Jeg var 5 uker på vei, så det skjedde tidlig. Hcg var ute av kroppen et par uker etter. Tok flere tester både hos lege og hjemme for å følge med :)

Det er jo ikke så rart... Om det var mensen som kom 21.des, kom eggløsningen 9-10 dager etter første blødningsdag, altså rundt 29.-30.desember... Dvs at testen i dag er 10-11 dpo... Passer greit mtp at den er svak. Ikke alltid man har stabil syklus etter en sa. Da jeg mistet fikk jeg el 14 dager etter første blødningsdag og ble gravid...
Om denne blir sterkere er det bare å gratulere:D

Nei hvis det er det som har skjedd da er det kanskje ikke så rart :) får satse på at dette er tilfellet og at en eventuell spire klamrer seg fast til september!

Jeg var 5 uker på vei, så det skjedde tidlig. Hcg var ute av kroppen et par uker etter. Tok flere tester både hos lege og hjemme for å følge med :)

Ok, da vil jeg tro el har vært tidlig som blir nevnt over her. Kan fint teste svakt positivt på 10-11 dpo.
Krysser fingrene for deg at en liten spire klorer seg fast ;)

Ok, da vil jeg tro el har vært tidlig som blir nevnt over her. Kan fint teste svakt positivt på 10-11 dpo.
Krysser fingrene for deg at en liten spire klorer seg fast ;)

Ja :) skal kjøpe ny test imorgen, den må jo ha blitt sterkere til da! Krysser alt som kan krysses så holder jeg dere oppdatert ;)

Kan være rester av hcg fra SA

Hvis du har hatt blenda test før, så kan el ha vært før =)
Spennende å se utviklingen! Krysser det jeg har for deg =)

Oi så spennende! :) følger med på denne tråden og krysser fingrene for deg :D jeg hadde selv en sa i uke 5 i oktober, og nå er jeg i gang med temping for å finne ut av syklusen min igjen. :)

Ja det blir spennende å se, men har en god følelse. Er overraskende rolig i forhold til sist. Drømte for en ukes tid siden om positiv graviditetstest faktisk, fikk plutselig en graviditetstest av pappa i drømmen som var positiv og husker jeg ble så glad! Hehe. Så var jo litt gøy at jeg testet positivt nå. Får håpe det går som det skal :) takk for støtten dere, betyr mye, det er godt å ha noen og dele det med.

Oi så spennende! :) følger med på denne tråden og krysser fingrene for deg :D jeg hadde selv en sa i uke 5 i oktober, og nå er jeg i gang med temping for å finne ut av syklusen min igjen. :)

Trist å høre at du også var igjennom det :/ var også i uke 5 da det skjedde med meg. Var iallefall godt å få bekreftet at jeg kunne bli gravid, siden jeg aldri har vært det tidligere. Så håper det går rette veien for oss begge to nå! :D

Trist å høre at du også var igjennom det :/ var også i uke 5 da det skjedde med meg. Var iallefall godt å få bekreftet at jeg kunne bli gravid, siden jeg aldri har vært det tidligere. Så håper det går rette veien for oss begge to nå! :D
Har heldigvis gått veldig greit etterpå, men var jaggu psykisk og fysisk krevende..
Sånn var det for meg og, godt å vite at "babyovnen" funker som den skal ja :)! Ja jeg har en følelse av at det klaffet denne mnd. Tror vi traff akkurat på el-dagen :) men det gjenstår å se, har hatt veldig rare sykluser etter sa'n :p

Har heldigvis gått veldig greit etterpå, men var jaggu psykisk og fysisk krevende..
Sånn var det for meg og, godt å vite at "babyovnen" funker som den skal ja :)! Ja jeg har en følelse av at det klaffet denne mnd. Tror vi traff akkurat på el-dagen :) men det gjenstår å se, har hatt veldig rare sykluser etter sa'n :p

Helt enig, for min del var det veldig psykisk krevende. Hadde håp helt til jeg fikk blendahvit, negativ test noen uker etter første blødningsdag. Åh, krysser fingrene for at magefølelsen din stemmer! Når har du IKM? Du må holde meg oppdatert :) spennende. Ja det sies jo at det skal gå ekstra fort å bli gravid etter en SA, så håpet blir litt sterkere når man hører sånn :)

Helt enig, for min del var det veldig psykisk krevende. Hadde håp helt til jeg fikk blendahvit, negativ test noen uker etter første blødningsdag. Åh, krysser fingrene for at magefølelsen din stemmer! Når har du IKM? Du må holde meg oppdatert :) spennende. Ja det sies jo at det skal gå ekstra fort å bli gravid etter en SA, så håpet blir litt sterkere når man hører sånn :)
Har ikm den 20. Hvis jeg skal stole på at denne syklusen er "normal" og jeg hadde el. Den 6. :) syns jeg kjente noe som kanskje kan være festesmerter isted, stikk i det jeg tror må være livmora, siden det var så langt nede :) men får bare være tålmodig, og la være å teste før jeg er minimum 10 dpo. Men tenker at jeg vil vente ytterligere til 13 dpo, om jeg klarer da x)

Har også hatt vedvarende el-slim i noen dager nå,(unnskyld detaljene) men nå er det hvitt og ikke like flytende. Hadde du det sånn? :) lurer så på om det kan være tegn på graviditet :) men kan jo også hende at jeg håper for mye og ønsketenker litt vel mye da, er lett for å bli sånn når man prøver :p

Back
Topp