Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk en svak positiv test i går, men skal ikke på sykehuset for blodprøve før på onsdag. Om den og er positiv hva skjer så?hehe...
Ble litt usikker i dag, tok ny test og den var liksom ikke sterkere så er redd det er kjemisk...
Ingenting skjer da før du skal på første svangerskapskontroll.
Du må ta folat nå (og frem til du er ferdig med ammeperioden, minst), og passe på å spise sunt og bevege deg.
Gratulerer med spire i magen!![]()
Jeg sendte mail til sykehuset! De ba meg fortsette med folat, lutinus og blodfortynnende. Så sa de at jeg skulle bestille time hos "min vanlige" gynekolog som jeg har forholdt meg til under ivfHører til Haukeland.Ja de andre gangene jeg har vært inne var det bare blodprøve og takk og adjø. Skal jeg da snakke med noen? Herlighet, jeg er så vant med at det ikke går at vi har ikke snakket om hva som skjer om det går.. hehe.. ;-)
Takk for svar, og skulle sikkert forklart litt mer. Er ivf spire så er usikker på om det var sykehuset som ordner tidlig ul, eller om jeg skal ordne det selv. Blodprøve på onsdag, men lurte på hva andre hadde opplevd etter det. Folat har jeg allerede spist i noen år![]()
Jeg sendte mail til sykehuset! De ba meg fortsette med folat, lutinus og blodfortynnende. Så sa de at jeg skulle bestille time hos "min vanlige" gynekolog som jeg har forholdt meg til under ivfvar på tidlig uktralyd 7+3 og jeg fikk intrykk av at sykehuset hadde ringt å sagt at jeg kom til å bestille time og at de ville ha resultatet av undersøkelsen
og gratulerer så mye med spire!
![]()
Ja hadde fersk forsøk, ICSIEr det ferskforsøk du hadde eller? Her er det frys i naturlig syklus, ICSI![]()
Hører til Haukeland.Ja de andre gangene jeg har vært inne var det bare blodprøve og takk og adjø. Skal jeg da snakke med noen? Herlighet, jeg er så vant med at det ikke går at vi har ikke snakket om hva som skjer om det går.. hehe.. ;-)
Takk for svar, og skulle sikkert forklart litt mer. Er ivf spire så er usikker på om det var sykehuset som ordner tidlig ul, eller om jeg skal ordne det selv. Blodprøve på onsdag, men lurte på hva andre hadde opplevd etter det. Folat har jeg allerede spist i noen år![]()
Ja hadde fersk forsøk, ICSIHvordan fungerer det med frys i naturlig syklus? Trenger du noen medisiner?
Spør fordi det forhåpentligvis blir aktuelt ved søskenforsøk etterhvert
![]()
Takk, er fremdeles litt nevøs da det er veldig tidlig, men har begynt å håpe <3 Her må jeg vente på blodprøve uansett tydeligvis...Gratulerer med positiv test!
Jeg ringte inn til Ullevål på testdatoen, og da fikk jeg time til ultralyd i uke 8 pr telefon.
Her sparker frysegullet for full guffe nå! Sprøtt at det går an, men det gjør det![]()
Man får vel det kanskje når man er over 20 uker? Håper du slipper unna denne gangen!Jeg hadde også svangerskapsforgiftning forrige svangerskap, men får ikke tettere oppfølging av den grunn.
Jeg skal inn til ekstra ultralyder etter uke 20 hvor de skal ha en eller annen måling av navlestrengen, dersom jeg blir gravid igjen.Takk, ja kommer nok til å gå noe privat om jeg føler behovet. Orker ikke går rundt og bekymre meg
Lurer og på hvordan det er da jeg er konisert og hadde sf ved forrige svangerskap. Dette gjør vel at jeg bør ha tettere oppfølging etterhvert...
Hva var det som skjedde sist da? her hadde mini 3 ganger så lang navlestreng og det skapte mye problemer og dramatikk under fødselen.Jeg skal inn til ekstra ultralyder etter uke 20 hvor de skal ha en eller annen måling av navlestrengen, dersom jeg blir gravid igjen.