Positiv test og symptomer ❤️

En tråd i 'November 2020' startet av Bym1220, 22 Feb 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. candleburn Glad i forumet Sommerfuglene <3

Kviser! Cravings, ømme bryster, å hormonella

2. Pinnsvinet Glad i forumet Novemberlykke 2020

3. 3gutter-ennsålenge Forumet er livet

trøtt hele tiden, kvalm hele tiden, ømme bryster og kvisetryne.. Føles som jeg kunne sovet hele dagen

4. MAA20 Flørter med forumet Novemberlykke 2020

Har kjent på murringer i magen og ømme bryster en stund, men nå har trøttheten slått inn for fult! Føler meg helt i ørska. Jeg har også nedsatt matlyst, og kjenner kvalmen kommer snikende innimellom.

5. Bygdejenta Elsker forumet Novemberlykke 2020

Null energi, trøtt og murringer i magen. Føler at jeg går rundt som en zombie :android:

6. Lila93 Flørter med forumet

Bare jeg som ikke har fått ømme bryster enda?

7. Mortilprins Elsker forumet

Jeg fikk det sånn smått igår! Varierer ila dagen, men venstre bryst er mer øm enn høyre.

• Liker Liker x 1
  8. Lila93 Flørter med forumet

Hvor langt er du på vei? :)

9. Isla Elsker forumet Marsipanene 2019 Oktoberlykke2020❤ ❤️ Februarskattene 2019 ❤️

Jeg har det ikke. Er minst 6+6 og max 8+2. Kjenner jeg blir engstelig av at det enda ikke er kommet :(

10. Lila93 Flørter med forumet

Samme her!

• Hjertelig Hjertelig x 1
    Last edited: 9 Mar 2020
  11. Bygdejenta Elsker forumet Novemberlykke 2020

Jeg har heller ikke fått det! Har venta på det hver dag nå, men det har enda ikke dukket opp :bag:

• Liker Liker x 1
  12. Mortilprins Elsker forumet

Aner ikke :hilarious: Rundt 5-6 uker regner jeg med:)

• Liker Liker x 1
  13. marley Elsker forumet Novemberlykke 2020 ❤️ Februarskattene 2019 ❤️

Ikke jeg heller. Hadde det sist gang det gikk bra, men da stod jeg på dobbel dose crinone. Tror kanskje det var derfor jeg fikk ømme bryster sist, og det skjedde tidlig, før positiv test. Så jeg stresser egentlig ikke med det nå. Tenker at jeg ikke har så mye tilførte hormoner i kroppen (tar enkel dose nå). Og det er jo ulikt hvordan man reagerer på hormonforandringer også!

• Liker Liker x 1

Del denne siden