Positiv test og symptomer ❤️

Bym1220

Andre møte med forumet
Hei ❤️

Tok test på morgenen i dag og den var positiv med en svak strek. En liten spire har begynt å vokse i min mage!

Mine symptomer er..
- Ømme og følsomme nipler.
- Mer trøtt enn vanlig.
- Litt stikkinger nederst i magen innimellom.

Hva er deres symptomer? ❤️

Klem fra meg til dere alle! IMG_20200222_072309.jpg
 
Tusen takk begge to ❤️
 
Jeg kjenner egentlig ikke så mye :sorry: Har fått svak strek på strimmel og 1-2 på digital. Håper på sterkere steker og 2-3 på digital snart;)
 
Var kvalm i hele går og begynte å bli trøtt og slapp, så tok test i morges. Trodde den skulle være blank eller veldig svak, siden IKM først er på onsdag, men den kunne ikke være mer positiv. Lett nervøs nå, har mistet to ganger før.
 
Var faktisk litt redusert i forrige uke, tørr hoste og trøttere enn vanlig. Har litt stivere nipler og kjenner stikinger nederst i magen. Små nupper på øvre del av ryggen og noen kviser på hals og fjes.
 
Mine symptomer er foreløpig:
- Uggen og småkvalm hvis det går for lang tid mellom måltidene
- Stikninger i magen
- Ekstremt trøtt
- Ømme bryster
- Tett nese

Forrige svangerskap hadde jeg hyperemesis (ekstrem svangerskapskvalme), så venter vel egentlig bare på at kvalmen skal sette inn for fullt...
 
Var kvalm i hele går og begynte å bli trøtt og slapp, så tok test i morges. Trodde den skulle være blank eller veldig svak, siden IKM først er på onsdag, men den kunne ikke være mer positiv. Lett nervøs nå, har mistet to ganger før.
Jeg håper den utvikler seg i riktig retning nå, er så trist å miste. Føler med deg❤️
 
Trøtt og slapp hele tiden. Stikninger og murringer. Ikke kvalm, men kommer vel. Ja også ømme bryster :p
Tar i mot alle symptomer med åpne armer
 
Sår og øm i ryggen, litt ømme bryster og litt trøttere enn vanlig! Ryggen er definitivt verst.. hadde (og sleit med) bekkenløsning forrige svangerskap, men kjente det ikkje så tidlig då!
 
Har stikkinger nederst i magen, er veldig oppblåst og er konstant varm!!
 
Last edited:
Mye større og ømme bryster, murringer i magen, kanskje litt ekstra trøtt og en tanke uvel, men noe er vel litt placebo ved at man vet at man er gravid og jeg har vært det før.
 
Gratulerer :Heartred

Ikke mye symptomer her, stikker i brystene og nedi magen innimellom, og føler meg oppblåst til tider, men det er det :)
 
Fikk postitivt test i dag og 2-3 på digitale nå i kveld. Ingen symptomer enda dette kan jo endre seg fort..
 
Trøtt, ømme bryst og oppblåst har vært symptomer frem til i kveld. :) Nå ligger jeg altså på varmekablene på badet og blir galen av korsryggen og hoftene. :arghh:
 
Litt ømme pupper, små kvalm på og av hele dagene.. smerter i korsryggen og litt stikkinger i magen.
Trøtt!
 
Back
Topp