Positiv test og blødning ??

De har vært like svake hele veien (vanlige strips fra babyplan, har noen dager tatt 2 ganger om dagen) bortsett fra CB tidlig, som har en tydeligere strek enn stripsene:)

Ser ut som strekene er blitt svakere, og at det dessverre er en kjemisk:( Veldig lei meg for at du måtte oppleve det:( sender deg en stor klem:Heartred
 
Hei. Jeg har lignende tester over flere dager nå. Hvordan gikk det?
Det var en kjemisk desverre.. (dette var jo for et år siden) Men ble gravid 2 uker etter den kjemiske, og har nå en liten baby på 3 mnd ❤❤ Om ikke strekene blir sterkere på flere dager så er det min erfaring hvertfall at det kan være kjemisk . (Men g-tester skal jo egentlig ikke brukes til å se stigning). Har du bilde av testene? Om du er skikkelig i tvil så er det fint å få målt hcg hos legen for å få vite sikkert :happy:
 
Det var en kjemisk desverre.. (dette var jo for et år siden) Men ble gravid 2 uker etter den kjemiske, og har nå en liten baby på 3 mnd ❤❤ Om ikke strekene blir sterkere på flere dager så er det min erfaring hvertfall at det kan være kjemisk . (Men g-tester skal jo egentlig ikke brukes til å se stigning). Har du bilde av testene? Om du er skikkelig i tvil så er det fint å få målt hcg hos legen for å få vite sikkert :happy:
Uff, så trist det gikk sånn- men må føltes godt lykkes så kort tid etterpå ❤️ Jeg er litt redd dette er en kjemisk. Testet fra fredag og frem til i dag. Var kritt hvitt lørdag og søndag. Og svakt mandag og tirsdag. Men i dag fikk jeg plutselig en nokså tydelig en. Måtte ta noen stykker på samme urinprøve Rare greier dette altså. Synes litt dårlig på bilde, dessverre.
IMG_20211013_084900.jpg
 

Vedlegg

  • IMG_20211013_084412.jpg
    IMG_20211013_084412.jpg
    1,4 MB · Visninger: 42
Uff, så trist det gikk sånn- men må føltes godt lykkes så kort tid etterpå ❤️ Jeg er litt redd dette er en kjemisk. Testet fra fredag og frem til i dag. Var kritt hvitt lørdag og søndag. Og svakt mandag og tirsdag. Men i dag fikk jeg plutselig en nokså tydelig en. Måtte ta noen stykker på samme urinprøve Rare greier dette altså. Synes litt dårlig på bilde, dessverre. Vis vedlegget 368518
Er på ikm dag i dag. Avventer et par dager innen jeg tar kontakt med legekontoret for hcg måling
 
Uff, så trist det gikk sånn- men må føltes godt lykkes så kort tid etterpå ❤️ Jeg er litt redd dette er en kjemisk. Testet fra fredag og frem til i dag. Var kritt hvitt lørdag og søndag. Og svakt mandag og tirsdag. Men i dag fikk jeg plutselig en nokså tydelig en. Måtte ta noen stykker på samme urinprøve Rare greier dette altså. Synes litt dårlig på bilde, dessverre. Vis vedlegget 368518
Ser tydelig strek på den som er i plast-stick! Har du flere av de så kan du evnt ta en til om 2 dager å se ❤
 
Ja :)
Vet ikke om det er så stor forskjell fra i går. Tenkte ta den digitale i morgen. Noe blødning på morgenen i dag,- minimalt, men litt nervøs kjenner jeg.
Ja ser den.. Det kan gå begge veier. Jeg krysser fingrene for deg! Du får si fra hvordan det går da, om du vil ❤
 
Ble en SA... Fikk store menstruasjonssmerter og blødninger senere på fredagen og har det fortsatt i dag. Aldri opplevd så kraftig menstruasjon som jeg har nå. Tok en hcg i går etter oppfordring fra fertilitetsklinikken. Men vet hvordan det har gått. Håper på ny mulighet neste syklus :) Ekstra sårt at graviditetstest er så kraftig positiv nå. Kan umulig være noe håp nå denne runden.
 
Ble en SA... Fikk store menstruasjonssmerter og blødninger senere på fredagen og har det fortsatt i dag. Aldri opplevd så kraftig menstruasjon som jeg har nå. Tok en hcg i går etter oppfordring fra fertilitetsklinikken. Men vet hvordan det har gått. Håper på ny mulighet neste syklus :) Ekstra sårt at graviditetstest er så kraftig positiv nå. Kan umulig være noe håp nå denne runden.
Så leit å høre❤ Hvis det er noen trøst så hadde jeg det helt likt! Aldri hatt så kraftig mens som jeg hadde da jeg hadde SA, men ble gravid igjen på første eggløsning 2 uker senere! Krysser fingrene for deg :)
 
Back
Topp