Positiv test men..

Minni123

Betatt av forumet
jeg blør!

Satt inn 2 gode egg 8.mai. Våknet i morges og når jeg var på do var det rosa på papiret.
Håpet var ute tenkte jeg, kjøpte test.. Den var positiv?!
Nå er det gått over fra å være rosa til brun/rødt! Nå er vel alt håp ute tenker jeg! Fader!!!

Jeg opplevde det samme nylig, satte inn 2 egg den 20 april, pos. test fra 29. april og mistet dessverre 11. mai.

MEN, en blødning behøver ikke bety at det er over. Det må måles hcg med to dagers mellomrom for å se om den stiger eller synker. En graviditetstest er positiv lenge etter en eventuell SA, hvis hcg´n din fortsatt er over 10-25...

Hos meg var jeg sikker på det var over da "ting" begynte å komme ut. Er det bare vanlig blod kan det fortsatt være håp hos deg! Krysser fingrene for dere!

Det kan bety absolutt ingenting, og det kan bety at det ene egget har sluppet taket. Du har fått positiv test, så NOE er det der inne som klamrer seg fast:)

Det er ikke lett å si.. det kan jo både være positivt og negativt. Eneste svaret er egentlig bare å få tatt blodprøver med to dagers mellomrom for å se om det stiger slik det skal. For meg var det dessverre negativt. Jeg fikk positiv test, digital, hadde hcg på 267, men fikk en blødning rundt den tiden mensen skulle kommet. Håper for deg, kan jo også være at spiren graver seg godt fast. Er flere som får ufarlige blødninger rundt ikm. Håper for deg :-)

Håper også for deg! Den første gangen jeg fikk positiv test blødde jeg også, ikke mye men litt. Dro til fastlegen for å måle hcg - noe hun nektet meg! Hun var absolutt ikke bekymret. Jeg ringte klinikken samme dag og fikk komme på sykehuset og måle hcg over 3 dager. Dessverre sank hcg hos meg, men fastlegen var altså veldig bestemt på at dette går bra. Tror det er ganske vanlig med litt blødninger i starten.

Tror nok også dette forsøket gikk i vasken, er ikke bare litt blødning nå.
Her er mensen kommet for fullt!
Skal fortsatt teste, siden testdato er 22.
Men the ship has sailed desverre!

Må vel ringe inn å få planlagt nytt forsøk, her er det bare å kjøre på! Alle gode ting er 3 ikke sant?

Huff, så utrolig leit med blødning! Men ikke gi opp, noen trenger flere forsøk før det klaffer. Klem

Man kan få en skikkelig blødning om det ene egget slipper taket, kjenner flere som har opplevd det. Men det andre egget kan fortsatt bli igjen.
Ellers har jeg selv opplevd massive blødninger fra uke 4 og til uke 12. Da snakker jeg blod som fosser gjennom truse, bukse og hele pakka. Og enda gikk det bra :)
Så ikke gi opp håpet riktig enda :) Klemmer til deg <3

Blør fortsatt, og fikk idag gravid 1-2 på CB graviditetstest.
Tror nok dette er en kjemisk!

Dama på st.olavs hadde ikke trua hu heller gitt!
Nå blir det ikke nytt forsøk før på august! Lenge å vente, men kanskje greit med en liten pause i å me at vi har allerede hadd to forsøk i år.

Kjenner jeg er griselei av dårlige nyheter nå!!!

Uff:( Nå var det mye triste nyheter på forumet her jeg. Blir så lei meg på deres vegne. Håper virkelig det ikke er kjemisk, men det er kanskje for tidlig å vite? Uansett så sender jeg deg en stor trøsteklem❤

så utrolig leit. Det er mange prøvelser man skal gjennom. Sender deg en klem.

Uff:( Nå var det mye triste nyheter på forumet her jeg. Blir så lei meg på deres vegne. Håper virkelig det ikke er kjemisk, men det er kanskje for tidlig å vite? Uansett så sender jeg deg en stor trøsteklem❤

Er på rugedag 12 idag. Så vet ikke om det er for tidlig og vite. Aldri vært borti det før!

Takk<3

Man kan få en skikkelig blødning om det ene egget slipper taket, kjenner flere som har opplevd det. Men det andre egget kan fortsatt bli igjen.
Ellers har jeg selv opplevd massive blødninger fra uke 4 og til uke 12. Da snakker jeg blod som fosser gjennom truse, bukse og hele pakka. Og enda gikk det bra :)
Så ikke gi opp håpet riktig enda :) Klemmer til deg <3

Jeg regner med dette er en kjemisk graviditet..
Ska teste igjen imorgen for å se om streken har blitt svakere.
Nytt og siste forsøk i det offentlige er planlagt nå da, så håper på at alle gode ting er 3! :-)

Blør fortsatt, og fikk idag gravid 1-2 på CB graviditetstest.
Tror nok dette er en kjemisk!

Dama på st.olavs hadde ikke trua hu heller gitt!
Nå blir det ikke nytt forsøk før på august! Lenge å vente, men kanskje greit med en liten pause i å me at vi har allerede hadd to forsøk i år.

Kjenner jeg er griselei av dårlige nyheter nå!!!
Veldig trist å lese syns jeg, men ville bare spørre om ikke det stemmer at det skal vises 1-2 på digital? 2-3 trodde ikke jeg man kunne forvente før noen dager etter testdato? Jeg har også hatt litt sånn til og fra med brunt på papiret nå siste dagene, men dagens CB var sterkere enn mandagens test :-) Får rekvisisjon for blodprøver nå snart :-) Ikke mist håpet, krysser fingrene for deg :-)

Veldig trist å lese syns jeg, men ville bare spørre om ikke det stemmer at det skal vises 1-2 på digital? 2-3 trodde ikke jeg man kunne forvente før noen dager etter testdato? Jeg har også hatt litt sånn til og fra med brunt på papiret nå siste dagene, men dagens CB var sterkere enn mandagens test :) Får rekvisisjon for blodprøver nå snart :) Ikke mist håpet, krysser fingrene for deg :)

Jo, d skal stå 1-2 nå. Tror uansett at det ikke går veien, føler det på meg.
Har vanlig mens nå med menssmerter.
Må bare se frem til siste forsøk i det offentlige. :-)
Takk :-)

Tok ny test i dag og den var en god del sterkere enn den jeg tok i på tirsdag!
Blir streken sterkere ved kjemisk???
Blør fortsatt!!:arghh:

Tok ny test i dag og den var en god del sterkere enn den jeg tok i på tirsdag!
Blir streken sterkere ved kjemisk???
Blør fortsatt!!:arghh:

Ved alle mine kjemiske har streken blitt tydelig svakere dag for dag.

Ring fastlegen din og be om blodprøve i dag og på mandag. Du må få målt hcg.

Krysser fingrene for at du fortsatt er gravid. ♡

Ved alle mine kjemiske har streken blitt tydelig svakere dag for dag.

Ring fastlegen din og be om blodprøve i dag og på mandag. Du må få målt hcg.

Krysser fingrene for at du fortsatt er gravid. ♡

Om jeg tar blodprøver i dag og på mandag så får jeg ikke svar før i slutten av neste uke uansett sa de.
Så da kan jeg like så godt bare vente å se. :happy:

Back
Topp