Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
UffNå var det mye triste nyheter på forumet her jeg. Blir så lei meg på deres vegne. Håper virkelig det ikke er kjemisk, men det er kanskje for tidlig å vite? Uansett så sender jeg deg en stor trøsteklem❤
Man kan få en skikkelig blødning om det ene egget slipper taket, kjenner flere som har opplevd det. Men det andre egget kan fortsatt bli igjen.
Ellers har jeg selv opplevd massive blødninger fra uke 4 og til uke 12. Da snakker jeg blod som fosser gjennom truse, bukse og hele pakka. Og enda gikk det bra
Så ikke gi opp håpet riktig endaKlemmer til deg <3
Veldig trist å lese syns jeg, men ville bare spørre om ikke det stemmer at det skal vises 1-2 på digital? 2-3 trodde ikke jeg man kunne forvente før noen dager etter testdato? Jeg har også hatt litt sånn til og fra med brunt på papiret nå siste dagene, men dagens CB var sterkere enn mandagens testBlør fortsatt, og fikk idag gravid 1-2 på CB graviditetstest.
Tror nok dette er en kjemisk!
Dama på st.olavs hadde ikke trua hu heller gitt!
Nå blir det ikke nytt forsøk før på august! Lenge å vente, men kanskje greit med en liten pause i å me at vi har allerede hadd to forsøk i år.
Kjenner jeg er griselei av dårlige nyheter nå!!!
Veldig trist å lese syns jeg, men ville bare spørre om ikke det stemmer at det skal vises 1-2 på digital? 2-3 trodde ikke jeg man kunne forvente før noen dager etter testdato? Jeg har også hatt litt sånn til og fra med brunt på papiret nå siste dagene, men dagens CB var sterkere enn mandagens testFår rekvisisjon for blodprøver nå snart
Ikke mist håpet, krysser fingrene for deg
![]()
Ok, ja følelsen en har sjøl stemmer ofte... men som du sa er alle gode ting 3Jo, d skal stå 1-2 nå. Tror uansett at det ikke går veien, føler det på meg.
Har vanlig mens nå med menssmerter.
Må bare se frem til siste forsøk i det offentlige.
Takk![]()
Tok ny test i dag og den var en god del sterkere enn den jeg tok i på tirsdag!
Blir streken sterkere ved kjemisk???
Blør fortsatt!!![]()
Ved alle mine kjemiske har streken blitt tydelig svakere dag for dag.
Ring fastlegen din og be om blodprøve i dag og på mandag. Du må få målt hcg.
Krysser fingrene for at du fortsatt er gravid. ♡