Jeg testet positivt i dag tidlig, og har vært helt tullete med å teste. Har testet så mange ganger i dag. Helt unødvendig egentlig. Men er så redd for at testen plutselig skal være blank.. Dette er første gang siden jeg var gravid i 2019 at jeg er gravid, så jeg er livredd for å miste igjen.. Dum som jeg var tok jeg Clearblue ukesindikator også. Og den viste «ikke gravid», for den har ikke tidlig deteksjon. Men likevel ble jeg skuffa og littegrann stressa. Hvor fort øker hcg? Testen jeg testet positiv på måler 10 ml, mens ukesindikatoren er 25 ml. Hvor fort kan jeg forvente at uer skal få positiv test på ukesindikatoren?
Er så redd for at testene skal være svakere i morgen! Hvordan holder man ut dette?
Hvis testen er svakere i morgen, betyr det automatisk at det var kjemisk eller kan det ta mer enn en dag før økning som vises på graviditetstest? Er i dag 6dp5dt. Jeg prøver å glede meg over at jeg er gravid akkurat nå, men samtidig er jeg livredd for at det skal gå galt.
Er så redd for at testene skal være svakere i morgen! Hvordan holder man ut dette?