Positiv test igår, neg idag

Nei, men har heller ikke testet mer enn tre ganger, senest for to uker siden… Å plutselig teste negativt fra en dag til en annen høres rart ut uansett, men jeg har ikke peiling på tester… Håper det går bra for deg! :Heartpink Blødninger er ganske vanlig har jeg skjønt, og det kan være noe galt med den andre testen. Er du urolig ville jeg tatt en ekstra ultralyd.:Heartpink
 
Nei, men har heller ikke testet mer enn tre ganger, senest for to uker siden… Å plutselig teste negativt fra en dag til en annen høres rart ut uansett, men jeg har ikke peiling på tester… Håper det går bra for deg! :Heartpink Blødninger er ganske vanlig har jeg skjønt, og det kan være noe galt med den andre testen. Er du urolig ville jeg tatt en ekstra ultralyd.:Heartpink
Ikke opplevd å få neg test sånn før med de andre etter pos test. Har time til UL senere idag. Forbereder meg på å ha mistet kjenner jeg.
 
Når fikk du positiv test og eventuelt hvor langt er du på vei i dag?:)
 
Jeg har kun fått det ved kjemiske graviditeter men da er testene tatt veldig tidlig sånn at det er risiko for å fange opp kjemisk. Hvor langt på vei er du?
 
Back
Topp