Positiv test idag ...

Krysser fingre for dere!

Ja vi trenger litt flaks nå... Greit å bli gravid, men så er det altid et spm, mister jeg igjen... Ingen bra følelse, og må bare ta en dag av gangen... Håper at det går denne gang :)

Det skjønner jeg. En dag av gangen, aktiviser deg selv og lytt til kroppen og vips! snart på vei til føden ;) får man håpe :)

MA mars 2010
EXU jan 2011
MA jan 2013
Gravid juni 2013

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Er ute å rir å gjør andre ting, åsså skal vi til syden i helga og blir borte i 2 uker :)

Er ute å rir å gjør andre ting, åsså skal vi til syden i helga og blir borte i 2 uker :)

Åh, kanskje en sydentur er trikset for å få tiden til å gå ;) de siste to dagene har vært såå treige, og lurer på hvordan det da skal bli å komme seg til uke 12 :)

- Appen

Åh, kanskje en sydentur er trikset for å få tiden til å gå ;) de siste to dagene har vært såå treige, og lurer på hvordan det da skal bli å komme seg til uke 12 :)

- Appen

Hehe :) ja det er godt mulig ;) starten er så treig ;) men skal bli deilig å reise bort :)

Gratulerer :D

Termin 11 mars 2014 ♡

ImageUploadedByBV Forum1373018998.541332.jpg

Idag tok jeg disse testene :) artig å se at det faktisk vokser noe :) deilig å føle at man er gravid igjen... For ventetiden har vært sååå lang... <3 måtte vi alle vær heldige og sitte m ett gull i mars :)

Back
Topp