Positiv test idag

høstogvinterbarn

Betatt av forumet
Åååååååå jeg er så glad, og så er jeg så redd for å miste igjen. Hadde en sa i februar[:(] Ble gravid på 1.el og er superglad det gikk så fort[:)]
Gleder meg masse til å bli bedre kjent med dere alle sammen[:)][:)]

gratulere så mye[:D]

jeg gleder meg og til å bli kjent me alle her inne, det virker som en knall kjekke gjeng[:)][:D]

Gratulerer så masse![:D][:D]

GRATULERER SÅÅÅ MASSE

Jeg hadde også en sa i februar og ble gravid igjen på første el. [:)] Denne gangen skal det gå bra! Spiren vår klorer seg nok ekstra godt fast nå[:D]

ORIGINAL: snart3små

Åååååååå jeg er så glad, og så er jeg så redd for å miste igjen. Hadde en sa i februar[:(] Ble gravid på 1.el og er superglad det gikk så fort[:)]
Gleder meg masse til å bli bedre kjent med dere alle sammen[:)][:)]

Gratulerer så mye, og velkommen! :D Termindato?Så skriver jeg deg inn i terminlisten :D

Gratulerer såå mye![:D] Spirene våre har kommet for å bli!!

Gratulerer!!!

Gratulerer så mye med spiren [:)]

Gratulerer så mye med spiren. håper den sitter i 9 mnd[;)]

GRATULERA SÅ MASSE[:)]

ORIGINAL: Sukkertopp

Takk for koslig velkomst jenter[;)]

Siljemor88: JA- denne gangen skal de sitte[:)] Å så bra at det gikk så fort for dere også da[:)]
Mamii 25: Jeg har termin i beg av desember, noe usikker på dato pga sa`en min i februar. Er enten 5+1 eller 5+4 idag. Skal ringe sykehuset imorgen og få time der- dette fordi jeg skal utredes på fertilitetsseksjonen. Håper på rask ul og da vil de gi meg riktig termindato. Lager meg ticker og gir deg en lyd når det er klart[:)]

Hipp hurra for deg.
Gratulerer så masse og velkommen hit.
Her inne er det en veldig trivelig gjeng.Skal bli koslig å bli bedre kjent med dere alle sammen

ORIGINAL: Sukkertopp

ORIGINAL: RonjaR

Gratulerer såå mye![:D] Spirene våre har kommet for å bli!!

Gratulerer så mye med spiren og velkommen hit. [;)]

Back
Topp