Positiv test i natt, men plutselig redd og usikker:(

Engel

Forelsket i forumet
Som jeg egentlig viste var jeg gravid! Viste det fra samleie omtrent, bare viste det.

Vi var uforsiktige så viste jo hva som kunne skje. Hoppet bare av i svingen, men selvfølgelig kan ting skje for det. Det var ikke planlagt, men jeg begynte å forberede meg ettersom jeg viste hva som mest sannsynlig kom til å skje ettersom jeg og mannen er utrolig fruktbare sammen.

Fra før har vi 4 barn som er 7 mnd, 3 år, 6, 5 år og 7,5 år.

Ble plutselig så redd. Samtidig som en del av meg er kjempe glad. Hadde trodd jeg bare skulle bli ufattelig lykkelig. Men nå er jeg usikker og redd og redd for hele verdens reaksjon (selv om det ikke betyr noe til syvende å sist)

Testa positivt i natt. Har ikm i dag. kort fortalt er endel av meg utrolig lykkelig mens den andre delen er redd og usikker:(

Syns det er viktig at du og mannen snakker sammen om dette. Om dere virkelig ønsker det!

Uansett så Gratulerer uansett hva dere kommer frem til ;)

Se på det som en gave, det er mange som sliter med å få barn.
Du er heldig som har en liten spire i magen, nyt det og kos deg :D

Skjønner deg godt. Jeg var også kjempe redd og usikker da jeg ble gravid første gang. Så forstår tankegangen din,selv om vi har vært redd og usikker av forskjellige grunner.Følelsen av å være redd og usikker er kjip uansett grunn<3
Lykke til ihvertfall,og gratulerer

BLÅ2011 skrev:
Syns det er viktig at du og mannen snakker sammen om dette. Om dere virkelig ønsker det!

Uansett så Gratulerer uansett hva dere kommer frem til ;)

Back
Topp