Positiv test i morgest!

Lillebabs..

Glad i forumet
Oi, bare det kilte i magen å skrive! [;)] Men ja, skal ikke ha mens før om noen dager, men i morgest var det altså- en svak- men rød strek på testen! så da lister jeg meg stille inn her..[:D] så rart å tenke på at lillegutt skal bli storebror..[:)]
men så har jeg et par spørsmål da..[;)]
-i det siste har mens vært uregelmessig, noen ganger på 28 dager, men stort sett på 30. Forige gang var den på 30, og om den har vært det nå å vil det si at jeg er 3 uker og 3 dager. Går det ann å få positivt så tidlig?
- Og i september kommer en av mine bestevenner hjem på besøk, da skal vi ut på byen. Jeg må ha en VELDIG god yndskyldning til ikke å drikke da..
noen?[:)]

Ja det går ann å teste positiv så tidlig [:)]

Si du går på penecillin eller no [;)] Skal jo helst ikke drikke da [8D]

Gratulerer så mye! [:D]

Grattis med spiren og velkommen hit...å være gravid er jo en veldig god unnskyldning, hadde sagt det til bestevenninna mi jeg, da er du kanskje 7-8 uker på vei....Lykke til!![;)]

ORIGINAL: Godzilla

Grattis med spiren og velkommen hit...å være gravid er jo en veldig god unnskyldning, hadde sagt det til bestevenninna mi jeg, da er du kanskje 7-8 uker på vei....Lykke til!![;)]

sign

ORIGINAL: Godzilla

Takk[:)]
Hehe, jo det er jo den beste unnskyldningen. men hun er liksom EN av de beste veninnene mine, vi er en gjeng på 4-5 stykker og vi skal alle ut[8|] pluss at jeg vet at hun kommer til å si det til kjæresten sin å da vet ALLE det.. 

ORIGINAL: MamsenTilLucas

Ja har tenkt på noe slags piller.. men hva skal jeg liksom ta pencilin for da?

gratulere så mykje:):) 

Jeg fikk pos test 3+3, så det går fint an det[:)] Gratulerer med spiren!! Så gøy da!![:)]

Gratulere så mye[:)]

ORIGINAL: lykkelige meg

ORIGINAL: MamsenTilLucas

Ja har tenkt på noe slags piller.. men hva skal jeg liksom ta pencilin for da?

Du kan si du har en urinveis infeksjon?

Uansett, så gratulere så mye [:)]

Gratulerer så mye, og hjertelig velkommen hit! [:D]

Tusen takk alle sammen[:)]

Back
Topp