Positiv test i går, negativ i dag...hmmm...

youngatheart

Flørter med forumet
Nå begynner jeg virkelig å lure her:
Tok en positiv test i går, sånn ved 14-tiden på dagen. Så tok jeg en i dag tidlig kl 6:30, måtte bare ha bekreftelse.

Men denne var negativ!!! Jeg brukte CB begge gangene (de lå riktig nok ikke i samme pakke, men kan jeg ha fått en FALSK positiv??)

Nå er jeg nesten på vei ut av døra for å ta en test hos legen min... Er de testene på legekontoret mer sensitive enn hjemmetest?

brukte ikke du CB digital ??  og fikk Gravid? for da er du helt sikkert gravid. de testene legen har er de som jeg bruker siden jeg jobber på legevakt, men de er faktisk mindre sensitive enn f.eks de fra billige.tester er.....

Takk Nesing,
jeg blir nesten nødt til det nå. Jeg klarer ikke å vente, ikke nå etter alt som har skjedd.
Jeg stikker å kjøper en billig-test nå og hvis den ikke funker, venter jeg til jeg skal til legen på torsdag.

ORIGINAL: Trine82

brukte ikke du CB digital ??  og fikk Gravid? for da er du helt sikkert gravid. de testene legen har er de som jeg bruker siden jeg jobber på legevakt, men de er faktisk mindre sensitive enn f.eks de fra billige.tester er.....

Hei,
nei jeg brukte ikke digital, bare vanlig sånn "tiss-på-pinnen"-test... Tenkte å gå på apoteket nå og prøve en test av et annet merke, faktisk.. Ellers så blir det å vente til torsdag, når jeg skal til legen likevel..

Ja, samboern og jeg så ut som to store spørsmålstegn i dag tidlig... Litt skuffa må jeg si, men ikke noen Tante her i gården i alle fall, så det er jo fortsatt håp.

Har dere noen tips om andre merker enn CB som jeg får på et vanlig utstyrt apotek?

Du nevnte at du hadde hylt ut frustrasjonen din på IVF-tråden...
Dere er ikke i gang med dette, sånn at du kan ha fått noen medisiner som slår ut på testen?

CB er forresten de mest sensitive testene, så tror du kan spare pengene dine hvis du lurte på å kjøpe noe annet...

Håper virkelig for deg, at det er den negative som er den falske!
Hold oss oppdatert...

Klem, Trin

ORIGINAL: Trin

Du nevnte at du hadde hylt ut frustrasjonen din på IVF-tråden...
Dere er ikke i gang med dette, sånn at du kan ha fått noen medisiner som slår ut på testen?

CB er forresten de mest sensitive testene, så tror du kan spare pengene dine hvis du lurte på å kjøpe noe annet...

Håper virkelig for deg, at det er den negative som er den falske!
Hold oss oppdatert...

Klem, Trin

Hei Trin,

nei vi er på ingen måte igang med medisiner i forbindelse med IVF. (kun vært til forsamtale), så dette kan jeg i alle fall utelukke[:)]

Nei, vet dere hva. Nå stikker jeg ned på apoteket, som heldigvis bare er ti minutter unna her. Så tar jeg den forbaskade testen og så skal jeg nok holde dere oppdatert[&:]

Det er bra!! :)

Testen du viste oss i går var i alle fall uten tvil positiv, så det er lov å håpe!
Kjøp en ny CB og test igjen i morgen tidlig!

OK tusen takk jenter!
Jeg stikker å kjøper et par tester nå, så tar jeg en i morgen tidlig.
Det blir en lang dag dette her, så jeg får prøve å aktivisere meg og gjøre noe heeeelt annet!

Jeg kommer sterkere tilbake i morgen, med testresultat[:D]

Stor klem til dere

Gleder meg til å høre fra deg igjen i morgen!
Tror dette går veien, jeg!

skjønner faktisk akkurat hvordan du har det! [8D]

jeg testet i dag. 1 dag før ikm. svakt positivt med billigtest (streken kom ganske fort også), og tok derfor en clearblue for å bekrefte det. men den var negativ [>:]

jeg velger å tro og håpe at de positive er riktig. for noe skyggestrek var det i alle fall ikke. verken hos deg eller meg [:-]. 
og jeg håper at "falskt" negativ er vanligere enn falsk positiv???

men hvordan/hvorfor sånt skjer aner jeg virkelig ikke! [8|]

vi får vente tålmodig og teste igjen i morgen. da får vi håpe at et stort blått fint kryss lyser mot oss! [:)]

Lykke til! [;)]

Trur også du er gravid. Selv om du har testet neg. er det liten sannsynlighet at den positive testen er feil. Veddr på at du er gravid [:)]

Back
Topp