positiv test i dag :)

chaatzy

Happy <3 overlykkelig 3barnsmamma <3
Septembermødre <3
Fikk endelig testene i posten i dag, så testa med engnag ;) ble en tydelig strek :) Så tenkte jeg skal ta den digitale med ukeindikator om etpar dager :)
 
Fantastisk nyttårsgave da :) Gratulerer..
 
takk for det dere :) Nå er jeg hvertfall sikker, så nå må bare den lille spiren klore seg fast! Samboern ble superglad, gikk 10 min så måtte han bare dele nyheten med svigers hahaha. så gikk det et kvarter til så var han nesten til å legge det på fb, selv om vi akkurat hadde blitt enige om å vente til ulbildet :) hehe :) så får vi se hvor lenge vi klarer å skjule det :)
 
Gratulerer så mye :)
 
Takk takk dere to :) Blir et veldig spennende år merker jeg :)
 
Takk :) Noen som vet hvor lenge jeg må vente for å være helt sikker på å få en gravid 3+ på digitaltest? må det være begynnelsen på uke 4 (fra6+0) eller står det 3+ fra (5+0) Noen som vet? Er 5+0 i mårra men vil det skal stå 3+ og ikke 2-3 ;)
 
Gratulerer! :)
Vi tenker også å kjøpe en digital test, skal teste på mandag, da er vi 5+0
Jeg aner ikke hor lenge du må vente for å få en positiv 3+ på digitaltest,men jeg tror det må være fra 5+0 ;)
 
Endelig kom streken!! Gratulerer så masse :D Nå kan du være helt sikker og det unner jeg deg virkelig :) må være 5+ for å få 3+ slik som jeg tolket bruksanvisningen... tenkte å vente til 6 før jeg sjekka for å være sikker ;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Gratulerer :)

Det kommer jo litt an på hvordan en produserer hcg. Produserer du fort og mye vil det komme tidligere, og produserer du sent vil det gå lenger tid :)
 
Back
Topp