Positiv test i dag

KatrineT

Flørter med forumet
Nå blir det venting i spenning noen uker fremover for oss! Testet positivt nå på mårrakvisten [:)] Terminen er antatt 27.februar <3

Vi måtte på sykehuset å ta medisinsk abort etter en missed abortion 17.mars i år, da var det ikke liv lenger mellom uke 9- 10, oppdaget i uke 11+6. Så jeg tør nok ikke slippe løs noen jubel her enda nei [&:]

Så nå krysser vi fingra for at det sitter denne gangen!

Gratulerer så mye med spiren i magen og velkommen hit [:)][:)]

Krysser alt jeg kan for at det går bra denne gangen! [:)]

Skjønner frykten din. Hadde SA i februar og april i år jeg... Så det er nervepirrende.
Men, det ser ut til å gå bra denne gangen (tatt masse tester som har blitt sterkere og sterkere, og hcg-stigningstest som var veldig fin) [:)]

Velkommen hit og gratulerer så mye med spire! [:D]

Tusen takk dere [:D] Ja vi krysser fingra, man vet jo at det så lett går gærnt de første 12 ukene. MEn nå har jeg to uker ferie, og får tida for meg å slappe av litt- så vi håper det går bra ja! Off to Sweden med campingvogna om en times tid eller så [8D]

Gratulere så masse! Krysser fingrene for deg[:)]

Gratulerer så masse!! Håper spiren klamrer seg fast i 8 mnd til!!![:)]

Velkommen til oss!

ORIGINAL: Miahsim

Gratulere så masse! Krysser fingrene for deg[:)]

Gratulerer, håper det holder helt inn denne gangen!

Tusen takk for gratulasjoner og lykkeønskninger [:)] Vi krysser fingra så hardt vi kan! Sitter nå å lurer på om jeg skal bestille time hos legen før vi drar avgårde, og høre om vi kan komme neste mandag hvis han som har gravide ikke er på ferie da :-)

Kjenner at jeg er rimelig engstelig nå, og tenker på om at jeg faktisk skal tilbake på jobb etter ferien.. Jobber kveld/ natt på en lokal pub, hvor det spesielt i helgene er rimelig hektisk, og jeg står & går 8 timer i strekk. Jeg vet at jeg er gravid og ikke syk, men man tenker vel sånn når man har mistet bare 3 mnd tidligere. Vil jo helst jobbe både pga trivsel og økonomi, men ikke hvis jeg løper noen risiko! [&:] Tar gjerne imot råd og tips om lignende erfaringer ifht jobb/ gravid/ sykemeldt.. Og om hva andre synes jeg burde gjøre! *usikker.no*

gratulerer så masse og velkommen hit[:D][:D]
får håpe den holder seg inne denne gangen[:)]

Gratulerer så masse[:D][:D][:D][:D]
Hipp hurra

ORIGINAL: Iniza

GRATULERER så mye [:D][:D][:D]

Krysser fingrene for at spiren klamrer seg fast denne gangen :)
Velkommen hit

Velkommen [:D]

Gratulerer med spiren.

Håper den holder seg i magen i 9 flotte mnd, eller 8 [:)] Er du bekymret hadde jeg ringt til legen og spurt om råd og veiledning. Lykke til [:)]

Hei, og velkommen hit!

Gratulerer med spire, vi krysser fingrene for at den klorer seg fast!

Når det gjelder sykemelding i svangerskapet, anbefaler jeg deg å lese om svangerskapspenger inne på www.nav.no. Det er mulig det er det som passer for deg, heller enn sykemelding. Jeg har også lagt inn en tråd om dette tidligere, hvor jeg forklarer hvorfor det er viktig å ikke gå sykemeldt hele svangerskapet hvis man kan unngå det - du kan jo se om du finner den...

Gratulerer med spiren

Velkommen hit

Gratulerer[:D] Vi har forresten termin på samme dato..Hvertfall den foreløpige utregningen fra min side[:)]

Velkommen hit

sign

Back
Topp