Positiv test i dag!

Engellen

Andre møte med forumet
Etter å ha prøvd å bli gravid siden oktober 2008 testet jeg i dag positivt for første gang! Er 4 uker på vei, men er litt bekymret. Har moderate menssmerter, og har hatt små brune blødninger i 3 dager. I dag er det litt mer rødt blod - ikke mer enn noen dråper når jeg tisser, og noen dråper i truseinnlegget... Er dette grunn til bekymring? Har noen opplevd noe lignende?[8|]

Først og fremst, GRATULERER[:)]

Og velkommen hit[:D]

Det er mange som har småblødninger i starten av svangerskapet, så ikke bekymre deg (vet det er vanskelig). Du kan jo bestille deg en time hos legen og få målt hcg over noen dager - det skal ha en fin stigning hvis det fortsetter å utvikle seg inni der[:)]

Krysser fingrene for deg, jeg - nå skal det være din tur til å bli mamma[:D]

ORIGINAL: SkattIMagenSnart

Det er mange som har småblødninger i starten av svangerskapet, så ikke bekymre deg (vet det er vanskelig). Du kan jo bestille deg en time hos legen og få målt hcg over noen dager - det skal ha en fin stigning hvis det fortsetter å utvikle seg inni der[:)]

Signerer SkattIMagenSnarts fine svar. Håper blødningen gir seg raskt, sånn at du kan senke skuldrene [;)]

Gratulerer så mye[:D]

Håper du har uskyldige blødninger. Mange som har litt småblødninger når de egentlig skulle hatt mens. [:)] Jeg har hatt det også.

Hurra og gratulerer

Gratulerer så mye og velkommen! [:D]

for at det er en uskyldig blødning.

Takk for gratulasjoner og beroligende ord!

Håper blødningene gir seg snart...

Prøver å senke skuldrene så lenge

signerer denne jeg, dette SKAL gå bra

Signerer[:)]

Sniker litt... Gratulerer masse, og lykke til!!! [:)]
Krysser alt for at det skal gå bra!

ORIGINAL: *Gabrielle*

Gratulerer!

Krysser fingerne for at alt går bra[:)]

ORIGINAL: Cam.B

Gratulerer så mye og velkommen! [:D]

for at det er en uskyldig blødning.

Det kan være en festeblødning? Jeg hadde småblødninger 5-6 dager før pos. test, nå er jeg snart 8 uker på vei [:)] Krysser fingrene for at det er noe helt uskyldig, og at det endelig er din tur!!! [:)][:D][:D]

Gratulerer med spire og velkommen til oss [:D][:D][:D]

Back
Topp