Positiv test - hvor langt på vei?

C-40619865

Flørter med forumet
Hei ❤️

Jeg er førstegangs og fikk positiv test i dag etter lange måneder med prøving. Har ikke tall på hvor mange gledestårer jeg har grått i dag, hihi. Så til spørsmålet mitt: på Clearblue som slo ut står det 1-2 uker gravid, på FLO appen står det 5 uker og 4 dager. Hvordan vet jeg hvor langt jeg er på vei evt når får jeg vite det? Ser også at det står 5+3 på Nørs - men Babyverden viser 4+3.

Første dag i siste menstrasjon var 23 august ❤
 
Basert på menstermin er du 5+3. Men da burde egentlig clearblue vist at du var lengre på vei. Vet du når du hadde EL? :)
De måler på UL hvor langt man er på vei, men det anbefales å ikke dra før 7+0
 
Basert på menstermin er du 5+3. Men da burde egentlig clearblue vist at du var lengre på vei. Vet du når du hadde EL? :)
De måler på UL hvor langt man er på vei, men det anbefales å ikke dra før 7+0
Nå har alt i FLO-appen endret seg på grunn av gravidmodus, men jeg mener jeg hadde eggløsning rundt 15 september. Fikk positiv eggløsningstest 14. Er så redd for alt som kan gå galt ❤️
 
Ah nå var det noen som skrev at Clearblue måler hvor mange uker siden befruktning og da stemmer det helt med eggløsning
 
Ah nå var det noen som skrev at Clearblue måler hvor mange uker siden befruktning og da stemmer det helt med eggløsning
Ja, var det jeg skulle si at du burde nok ta utgangspunkt i EL og ikke første dag i siste mens her :) Men helsepersonell kommer til å gjøre sistnevnte da frem til termin endres på UL :)
 
Nå har alt i FLO-appen endret seg på grunn av gravidmodus, men jeg mener jeg hadde eggløsning rundt 15 september. Fikk positiv eggløsningstest 14. Er så redd for alt som kan gå galt ❤️
Jeg har også 23 august og ut fra det er vi 5+4 i dag:Heartpink tenker at alle kropper er forskjellige og for noen vil HCG stige fortere enn for andre. Noen mener jeg skulle hatt 3+ på digital test nå men den viser bare 2-3 uker, og det tenker jeg er helt greit. Jeg kjenner på hele kroppen at jeg er gravid og velger å lytte til det:happy:
 
Jeg har også 23 august og ut fra det er vi 5+4 i dag:Heartpink tenker at alle kropper er forskjellige og for noen vil HCG stige fortere enn for andre. Noen mener jeg skulle hatt 3+ på digital test nå men den viser bare 2-3 uker, og det tenker jeg er helt greit. Jeg kjenner på hele kroppen at jeg er gravid og velger å lytte til det:happy:
Åh denne traff meg veldig ❤️
 
Back
Topp