Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Holder på med testing. Jeg lurer på hvilken dpo fikk dere positiv og hva satt dere inn? Gjerne legg ved bilder Vil se om det er noe håp på første forsøk
Spennende! Krysser fingreneHar en svak strek nå. Er 11 dpo med 5 dagers. Håper den tar seg opp.
Åå så spennende! Mine er ultra svake fortsatt og det gjør meg veldig rådvill. Tester du med 10 eller 25? Har du bilde av testen din?Har en svak strek nå. Er 11 dpo med 5 dagers. Håper den tar seg opp.
Tester med 25. Ja, har bilde. Kan prøve å legge ut.Åå så spennende! Mine er ultra svake fortsatt og det gjør meg veldig rådvill. Tester du med 10 eller 25? Har du bilde av testen din?
Hvor mange dpo er du? Har du bilde?Åå så spennende! Mine er ultra svake fortsatt og det gjør meg veldig rådvill. Tester du med 10 eller 25? Har du bilde av testen din?
Jeg har ikke klart å ta noe bra bilde men øverste test er helt tørr og nederste test er tatt etter tiden er ute (strekene kom før tiden gikk ut).Hvor mange dpo er du? Har du bilde?
Glemte å svare men er samme som deg! 11 dpoHvor mange dpo er du? Har du bilde?
Jeg tenkte å teste i morgen. Klarer ikke la hver jeg har bilde av en som er tatt etter noen timer selv. Det har aldri skjedd før at det har dukket opp på meg når jeg ikke har vært gravid..Jeg har ikke klart å ta noe bra bilde men øverste test er helt tørr og nederste test er tatt etter tiden er ute (strekene kom før tiden gikk ut).
Når skal du teste igjen?
På denne kom det strek før tiden var gått ut også.Jeg tenkte å teste i morgen. Klarer ikke la hver jeg har bilde av en som er tatt etter noen timer selv. Det har aldri skjedd før at det har dukket opp på meg når jeg ikke har vært gravid..
Jeg tenkte å teste i morgen. Klarer ikke la hver jeg har bilde av en som er tatt etter noen timer selv. Det har aldri skjedd før at det har dukket opp på meg når jeg ikke har vært gravid..
Er jo noen som ikke tester positiv før senere.Ikke jeg heller, testekjøret er så innmari i gang. Driver å låser meg inn på do for å skjule det men sambo avslører meg og roper "var den sterkere" hver gang jeg går ut. Er streken like svak i morgen så gir jeg opp. Har blandete følelser og gjør det jeg kan for å holde forventningene nede!
Synes streken din ser veeeldig lovende ut
Takk for svar Da gir det meg et håp om at dette kan være noe13 dpo, megasvak. Var innsett av frys
Hurra!! Gratulerer!!Streken er tydeligere i dag