Positiv test, hvilken dpo?

Holder på med testing. Jeg lurer på hvilken dpo fikk dere positiv og hva satt dere inn? Gjerne legg ved bilder :) Vil se om det er noe håp på første forsøk :p

Svak svak strek/skygge 3 dager etter innsett av 5 dagers (8dpo kveld, har ikke bilde). Tydeligere strek 4 dager etter (bilde).

IMG_2841.jpeg

8 dpo tre av 4 ganger. 9 den siste.
Det ble ei jente på 3 år og 22 uker gravid :Heartpink
2 dagers tre av de. Siste er 3 dagers.

Ser at streken blir enda mindre synlig når jeg legger det ut her. Men er en strek der. Jeg har ALDRI hatt 2 streker før, så noe er det .. Det er også rosa farge og ikke grå på testen.

Vedlegg

• Screenshot_20240218_133703_Gallery.jpg
    Screenshot_20240218_133703_Gallery.jpg
    1.004,5 KB · Visninger: 89
Jeg har ikke klart å ta noe bra bilde men øverste test er helt tørr og nederste test er tatt etter tiden er ute (strekene kom før tiden gikk ut).

Når skal du teste igjen?
Jeg tenkte å teste i morgen. Klarer ikke la hver :laughing001 jeg har bilde av en som er tatt etter noen timer selv. Det har aldri skjedd før at det har dukket opp på meg når jeg ikke har vært gravid..

Vedlegg

• Screenshot_20240218_181203_Gallery.jpg
    Screenshot_20240218_181203_Gallery.jpg
    863,7 KB · Visninger: 82
Jeg tenkte å teste i morgen. Klarer ikke la hver :laughing001 jeg har bilde av en som er tatt etter noen timer selv. Det har aldri skjedd før at det har dukket opp på meg når jeg ikke har vært gravid..

Ikke jeg heller, testekjøret er så innmari i gang. Driver å låser meg inn på do for å skjule det men sambo avslører meg og roper "var den sterkere" hver gang jeg går ut. Er streken like svak i morgen så gir jeg opp. Har blandete følelser og gjør det jeg kan for å holde forventningene nede!

Synes streken din ser veeeldig lovende ut :D

Ikke jeg heller, testekjøret er så innmari i gang. Driver å låser meg inn på do for å skjule det men sambo avslører meg og roper "var den sterkere" hver gang jeg går ut. Er streken like svak i morgen så gir jeg opp. Har blandete følelser og gjør det jeg kan for å holde forventningene nede!

Synes streken din ser veeeldig lovende ut :D
Er jo noen som ikke tester positiv før senere.

Syntes streken ser lovende ut, men den er jo så synlig lenge etter fristen. Jeg fortsetter å teste noen dager til hvertfall..

Jeg har den innstillingen at det ikke går på første innsett, selv om blastoen var perfekt. Er null og niks galt med meg og jeg har ett barn fra før, men det er jo ikke noe fasit uansett :)

Ikke gi opp :D :Heartpink

Back
Topp