J
JuniSpireGammel
Guest
Jeg er rett og slett litt rådvill oppi hele gleden her! Så jeg må spørre dere andre her..
Når kontakter dere lege?
Jeg har vært på privat klinikk for utredelse av ufrivillig barnløshet.. og jeg sendte en mail dit da jeg ble litt usikker på hva jeg gjør nå og ikke minst HVOR.
Svaret jeg fikk var dette :
Men jeg er usikker på om det er der jeg skal gå gjennom hele svangerskapet...!? Burde jeg ikke gå hos fastlegen kanskje? Kan man gjøre en kombinasjon av disse ?
Alt for mange ting jeg ikke vet her nå føler jeg.. og jeg er ikke veldig glad i å ikke ha kontroll ;) hehe..
Så mitt spørsmål er egentlig ; hva, hvor og når skal dere gjøre "ting" ?
Når kontakter dere lege?
Jeg har vært på privat klinikk for utredelse av ufrivillig barnløshet.. og jeg sendte en mail dit da jeg ble litt usikker på hva jeg gjør nå og ikke minst HVOR.
Svaret jeg fikk var dette :
God morgen xx!
Så hyggelig å høre at du er gravid :o) Vi gleder oss med deg!
Det vi vil anbefale er at du bestiller en time hos xx for en tidlig kontroll . Da får du for det første all den informasjonen du trenger samt en bekreftelse på at alt er i orden. Dette kan være greit å gjøre etter ca 6 uker, da kan hjerteaktivitet sees med en innvendig ultralyd.
For dette tar du kontakt med oss pr. telefon xx.
Med vennlig hilsen
xx
Men jeg er usikker på om det er der jeg skal gå gjennom hele svangerskapet...!? Burde jeg ikke gå hos fastlegen kanskje? Kan man gjøre en kombinasjon av disse ?
Alt for mange ting jeg ikke vet her nå føler jeg.. og jeg er ikke veldig glad i å ikke ha kontroll ;) hehe..
Så mitt spørsmål er egentlig ; hva, hvor og når skal dere gjøre "ting" ?