Positiv test... hva nå?

~Håper~

Flørter med forumet
God kveld jenter.
Dette skulle vært en lykkens kveld for meg og typen for jeg har testet positivt... Men, nå har det seg sånn at jeg og typen har "tatt en pause" fra hverandre, vi har prøvd å bli gravide i 2 år. Hatt to SA.
Lurer på en del ting nå..
Har en CBFM som jeg vistnok har fortsette å bruke etter at vi pausa, men vi er gode venner, hadde max 9`ende og 10`ende denne måneden, jeg og typen (som jeg kaller han) hadde sex i tiden før det og 9ende. Men det som er er at jeg hadde sex med en annen den 12teemoticon
Hvem hadde dere regnet med at hadde vært faren???emoticon
 
Oi så kinkig.... 

CBFM sa at du hadde høyest nivå av LH 9/10? I så fall er det for sent å bli gravid 12, hvis den stemmer... 

Men du vet jo ingenting før du kan ta en farskapstest, om du ønsker å beholde, mener jeg.

Masse gode tanker sendes din vei!
 
Okey, takk for svar<3
Ja altså at eggløsning var  9/10. Nei får vel ikke noe svar før den eventuelt blir født:S Må tenke litt på den her altsåemoticon
 
Det skjønner jeg.... Hva slags tanker gjør du deg for/i mot?
 
For er jo at jeg har veldig lyst på barn, har hatt det lenge. Og tenker litt sånn at "tenk om dette er min eneste sjangse" for å få barn. Siden jeg har hatt to SA. Vet ikke helt. Mange rare tankeremoticon
imot å ta det bort er jo at jeg ikke vil han barn med han andre (skulle tenkt på det litt før) og er redd for å skuffe "typen".
 
Gratulerer med positiv test! Det er vel en gledelig nyhet uansett eller?

Men ellers er jo eneste måte å få vite hvem som er faren at du tar en test. Hvis du vet hva som er grunnen til at dere strevde med å bli gravide (feks dårlig sædkvalitet hos mannen), så er jo sjansen større for at han kanskje ikke er faren. Men er alt greit hos dere begge, er nok test eneste måte (det er det jo uansett, men bare for å gi en antagelse). Og det betyr jo at du må fortelle han om det også. Men siden dere ikke er sammen lengre, så er det vel ikke det helt store om du har sex med andre?

Ønsker deg i alle fall masse lykke til!!
 
Må signere Piplup. Og selvfølgelig - gratulerer med positiv test! Det er jo en gledelig nyhet, du har ønsket deg barn lenge.

Skjønner at du er ambivalent, men nå kan du bli mor, og skulle du måtte være alenemamma, så klarer du det helt fint også.
 
Back
Topp