Positiv test? HJELP!

Sooool

Flørter med forumet
Snøkrystallene2021❄️
Hei og hopp!
Tok en test på onsdag og fikk svak positiv. Tok også en test i dag som også var svak positiv. Er snart en uke siden ikm. Skulle ikke da testen vært sterkere? Blir så usikker på om jeg faktisk er gravid, eller om det er noe annet tull som skjer.
Vi har ikke prøvd å bli gravide, så dette var ikke planlagte i det hele tatt. Vi har en liten en på litt over ti mnd fra før av, og kunne egentlig tenkt oss å vente med neste barn. Jeg har ikke fortalt samboer enda fordi jeg er redd.
Jeg vet ikke hvorfor jeg skriver dette, men måtte bare lufte tankene mine en plass. Kanskje noen har opplevd det samme?

Hei og hopp!
Tok en test på onsdag og fikk svak positiv. Tok også en test i dag som også var svak positiv. Er snart en uke siden ikm. Skulle ikke da testen vært sterkere? Blir så usikker på om jeg faktisk er gravid, eller om det er noe annet tull som skjer.
Vi har ikke prøvd å bli gravide, så dette var ikke planlagte i det hele tatt. Vi har en liten en på litt over ti mnd fra før av, og kunne egentlig tenkt oss å vente med neste barn. Jeg har ikke fortalt samboer enda fordi jeg er redd.
Jeg vet ikke hvorfor jeg skriver dette, men måtte bare lufte tankene mine en plass. Kanskje noen har opplevd det samme?
Ser man strek på testene så er man jo gravid :happy: Har du bilde av testene? Har du brukt morgenurin på begge?

upload_2020-5-15_8-17-6.jpeg
upload_2020-5-15_8-17-32.jpeg
den øverste er fra onsdag, og den nederste er fra i dag.

Jeg tenker nok at du har hatt eggløsning senere enn antatt, og at du gjerne ikke er én uke over ikm. Jeg synes testen ser sterkere ut i dag, så du er nok absolutt gravid :) Du kan jo prøve med en digital?
Enig her!

du har nok hatt eggløsning litt senere enn anntatt.

Hei og hopp!

Ville nok prøvd en digital test :happy: du har sikkert hatt litt senere el, slik som de over nevner;)

Back
Topp