Positiv test??? Hjelp! *oppdatert*

Tripptrapptresko

April 2011 August 2012 Desember 2013
Ser dere 2 streker???

Vet ikke helt hva jeg skal tro...var akkurat som om streken 'flyttet' på seg og så forsvant etter ca. 10 min. Er det normalt?
Er så redd for å bli skuffet...

For meg ser det ut som der er 2 streker :)
Så jeg drister meg til å si GRATULERE :)

samme her: GRATULERER!
husk du skal jo ikke se på etter 5 min

ser 2 streker ja :) tok en test i går dn var svak positiv. tok en test i dag den var svakere positiv, kan det hende siden jeg var opp kl halv 6 og tisset, og tok testen kl 09.00?

linusisvingen skrev:
Jeg ser definitivt to streker iallfall;)  Ta en ny test i morgen, så er du helt sikker!;)

Signerer denne:)

Venter nr.2:) skrev:

linusisvingen skrev:
Jeg ser definitivt to streker iallfall;)  Ta en ny test i morgen, så er du helt sikker!;)

Signerer denne:)

Tusen takk for svar :)
Hadde IKM i går. Foreløpig ingen TR... *krysser alt jeg kan krysse!*
Har ikke turt å ta en ny test enda. Er så liiiiivredd for å bli skuffet!
Tør ikke kjenne etter på symptomer heller for jeg er redd for å innbille meg ting...
Tror jeg bare skal vente til i morgen hvertfall. Om ikke TR har kommet da (bank i bordet), så skal jeg ta en ny test.
*håper håper håper håååååper*

Dere virker som en utrolig kjekk gjeng her inne og det hadde vært så gøy å bli en del av den! :)

Gratulerer så utrolig mye til alle dere som har fått positiv test! Vet hvor lykkelig beruset jeg hadde blitt om jeg selv skulle få en, så jeg er oppriktig glad på deres vegne :)

Den ser jo positiv ut den da :) Håper jeg kan gratulere deg veldig snart! *krysser*

Håper tanta ikke kommer! Prøv og ta en test til med morgenurin?Jeg har fått negative tester jeg også. Tanta skulle kommet idag, pleier og få det på natta, men ingen tante rød ennå! Tester igjen på fredag om ikke tanta har kommet.. Lykke til snupp<3

Back
Topp