Mille223

Andre møte med forumet
Jeg er 10 dager etter ikm og fortsatt ingen tegn til tanta… jeg har testet tre ganger spredt, der alle testene har vært negativt, men vist en svak strek etter at «tidsfristen» har gått ut. Kan jeg være gravid? Er det noen andre som har lignende erfaringer? Er sååå vanskelig med all denne ventingen
 

Vedlegg

  • F541CC92-B6D0-4D09-9461-2E32088380E4.jpeg
    F541CC92-B6D0-4D09-9461-2E32088380E4.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 191
Jeg er 10 dager etter ikm og fortsatt ingen tegn til tanta… jeg har testet tre ganger spredt, der alle testene har vært negativt, men vist en svak strek etter at «tidsfristen» har gått ut. Kan jeg være gravid? Er det noen andre som har lignende erfaringer? Er sååå vanskelig med all denne ventingen

Ta heller en ny test er mitt beste tips :)
Du kan være gravid, men jeg hadde ikke stolt på denne testen da tester KAN bli positive etter tidsfristen uten at man er gravid
 
Jeg er 10 dager etter ikm og fortsatt ingen tegn til tanta… jeg har testet tre ganger spredt, der alle testene har vært negativt, men vist en svak strek etter at «tidsfristen» har gått ut. Kan jeg være gravid? Er det noen andre som har lignende erfaringer? Er sååå vanskelig med all denne ventingen
Ser innlegget er nokre mnd gammalt, men korleis gikk det?
Har samme erfaring her no, er 8-9 dagar etter IKM, ingen teikn til tanta og alle tester er negative.
 
Back
Topp