Positiv test etter tidsfrist?

Invent26

Flørter med forumet
Julibarna 2019
hei!
Tok en graviditetstest igår ettermiddag, som viste negativt. Jeg hadde ikke tid til å vente i 5 minutter, og slo meg til ro med at den var negativ. Idag morges når jeg skulle kaste testen viser den svakt positiv? RFSU test.
 
RFSU har skyggestreker så ville ikke stolt på den.
 
Har opplevd det samme selv, og da var den positiv. Har de vert negative har jeg aldri fått skygge verken innenfor eller etter tidsfrist- da er den like hvit vent 4 t med å tisse og 2 med å drikke og ta en ny
 
Testet en gang til, fortsatt positiv. Denne gangen kom streken før 5 min var gått... umulig å laste opp bilde her for å vise dere, så får vel bare slå meg til ro med positiv test. Kjøper en digital i morgen ☺️
 
Skjedde meg denne gangen (llp). Tok test som viste negativt. Vet ikke hvorfor det ble sånn, men la den i bare automatisk i skapet. Tok ny test fire dager etter, den var positiv, om enn litt svak. Kikket da på den gamle testen og da hadde den hadde en veldig svak, men synlig, strek:)
 
hei!
Tok en graviditetstest igår ettermiddag, som viste negativt. Jeg hadde ikke tid til å vente i 5 minutter, og slo meg til ro med at den var negativ. Idag morges når jeg skulle kaste testen viser den svakt positiv? RFSU test.

Alle mine tester var slik i starten, jeg var på forumet hele tiden for å spørre om andre hadde opplevd det samme og faktisk var gravid.
Nå er jeg gravid i uke 35:)

Ble satt tilbake en uke ved tidlig ultralyd og på ordinær ultralyd så det var nok på grunn av at egget festet seg senere enn jeg trodde så derfor var Hcg var såpass lav da jeg trodde det skulle være nok på ikm dagen. En uke over ikm var det ingen tvil, da kom den positive streken før kontrollstreken:)

Jeg synes det høres lovende ut. Ta ny test om noen dager slik at Hcg kan stige nok til å slå ut ordentlig.


Dette var de første strimmeltestene ikm dagen. Strekene kom lenge etter tidsfristen.

_20180319_204740.JPG

Øverste testen tatt 4 dager over ikm.
Nederste testen tatt en uke over ikm.
_20180327_232355.JPG
 
Last edited:
Back
Topp